• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pizza time - TÄVLING

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Kan meddela att den dom leder så här långt har bara två rätt (om ja räknat rätt :) )
Dock finns alla ingredienser nämda i tråden.
Gäller bara att få ihop dem...

20 minuter kvar!


Utslagstävling mellan dem som har 2 rätt! :)

En gissning var tills någon gissat rätt och får ihop till 3 rätt.
 

Minuteman

Rolex
Efter räkning och dubbelräkning, kan jag fortfarande inte hitta någon med fler än två rätt.
Facit är:
Salami
Bacon
Fetaost
Lök
Ägg

Den första med två rätt är Ako eftersom jag räknar hans "stark korv", som salami :)

Vilket band vill du ha? Det med långtgående söm är 22mm. De andra är 18mm.

Om the quiet man vill lägga in en protest, så slänger jag in ett tröstpris. Han var #2 med två rätt :)

Jag blev ganska pizzasugen själv av tävlingen, så här är alla fem på kvällens pizza:
uploadfromtaptalk1398629881373.jpg
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Efter räkning och dubbelräkning, kan jag fortfarande inte hitta någon med fler än två rätt.
Facit är:
Salami
Bacon
Fetaost
Lök
Ägg

Den första med två rätt är Ako eftersom jag räknar hans "stark korv", som salami :)

Vilket band vill du ha? Det med långtgående söm är 22mm. De andra är 18mm.

Om the quiet man vill lägga in en protest, så slänger jag in ett tröstpris. Han var #2 med två rätt :)

Jag blev ganska pizzasugen själv av tävlingen, så här är alla fem på kvällens pizza:
uploadfromtaptalk1398629881373.jpg
Fan va kul ,äntligen en vinst!
22mm tack!
 

Holmqvist

Patek
2-Faktor
Efter räkning och dubbelräkning, kan jag fortfarande inte hitta någon med fler än två rätt.
Facit är:
Salami
Bacon
Fetaost
Lök
Ägg

Den första med två rätt är Ako eftersom jag räknar hans "stark korv", som salami :)

Vilket band vill du ha? Det med långtgående söm är 22mm. De andra är 18mm.

Om the quiet man vill lägga in en protest, så slänger jag in ett tröstpris. Han var #2 med två rätt :)

Jag blev ganska pizzasugen själv av tävlingen, så här är alla fem på kvällens pizza:
uploadfromtaptalk1398629881373.jpg

Den ser inte god ut! Sorry.. :)
 
Topp