• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pizza time!

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Mitt i en ganska så meningslös forumdiskussion så upptäckte jag att jag har nått pizza nivå på KS :D
Något som borde firas med en tävling men tyvärr så har jag inte någon bra fantasi i kväll så kan inte komma på någon fråga. Så då gör via så här istället, en oanvänd Longines keps "bortskänkes" till den som är villig att göra en insättning hos BCF´s KS insamling. http://www.barncancerfonden.se/16781/
Jag väljer någon som kommer med ett seriöst bud.
Jag bjuder på frakt eller om ni vill hämta upp den F2F i Stockholm så kan jag även slänga in en öl på valfri krog. Och kom ihåg att pengarna går till BCF så snåla inte. :)
bild.JPG
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Grattis till pizzan!

250:- bjudet, min arbetskamrat har en hydro conquest automat som enda klocka i alla väder sedan 5 år tillbaka och jag tänkte överraska honom med kepsen. :)

Eftersom det inte är en aktion och den enda reservation jag hade var att det inte skulle vara ett skambud så är den din. Generöst bud föresten.
Jag litar på dig att du skänker pengarna till BCF så något bevis på det behövs inte. PM:a mig din adress så skickar jag den, eller säg till om du har några planer på att komma till Stockholm och vill ha den där ölen också.
 
Topp