• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PIZZATÄVLING!

Nexus

Panerai
På något vis har lyckats författa över 600 förvirrade, fyllesvamlande, smågriniga eller bara allmänt orelaterade inlägg (Varav minst hälften antagligen härstammar från min sälja-elbas-tråd)
Hursomhelst, detta ska ju självklart firas med en tävling!
I potten ligger en sportig militärklocka med dubbla tidszoner som jag fylleshoppade på ebay för ett tag sedan.
3xe6HDn.jpg


Reglerna är enkla :
"Tyck om" trådstarten i detta ämne så jag får några extra lajks utan att behöva göra något för det.
Motivera i tråden varför just DU ska få det tveksamma nöjet att ta emot aset och vad du tänker använda klockan till.

Vinnaren förbinder sig till att knåpa ihop en separat paketöppning med tillhörande recension så resten av forumet kan hånskratta en aning.
 

k0nkas

Audemars
2-Faktor
Bjussar på en like och förväntar mig en tillbaka! Klockan skickar du till någon annan.
 

meo_swe

Audemars
Ett stort grattis till 600 förvirrade inlägg på fyllan!
Jag vill aboslut vinna denna styggelse. Iom att jag dessutom ÄR militär så borde jag få minst ett pluspoäng?
recension, med massabilder, och så ska vi kolla vad som är hårdast. två dagar gammal baguette, eller klockan!
 

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Jag knäckte locket på toan häromdagen när jag ställde mig på det för att byta glödlampan i taket. Din sportiga militärklocka ser ut att passa som dasslock på en IFÖ Sign, så det är klart som korvspad att den kommer till användning.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Nexus; du får f-n ingen "Gilla" av mig för att du ber om det. Likes-fiske som detta känns alltid tveksamt i min värld...
Däremot borda jag dubbelikea din bas-tråd! En av de bästa!!! Måste gå in & läsa en igen!

Skicka klock-jäveln till meo_swe, så kan han fälttesta den! Jag vil inte ha den!

Grattis till 600 fina(?) inlägg dock! DET får du en "Gilla" för! ;)
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Haha...klart man likear! Stort GRATTIS till forumets skönaste lirare, gillar dina trådar för dom får en att garva en hel del. Vill inte förstöra din stora dag, 600 inlägg med att även jag tacka nej till denna gigantiska moraklocka fast med armbandsfunktion. Bättre att någon som gillar stora och klockor med kvartsverk vinner den. Hur som helst så ser jag framemot att du skriver minst 1400 inlägg till, så att du håller på till WIS.
 

eriksson850

Carpe Diem certifierad medlem
2-Faktor
Grattis och tack för att bidrar med en frisk fläkt här på forumet!
Skicka klockan till meo_swe då jag inte vågar ge ut min adress till dig! ;)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Fy fan! det var ingen vacker skapelse det där, men grattis till dig och dina 600.
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Grattis!

Skickar du klockan till mig kommer jag att förstöra den :) Slipper gärna...


Skickat från min Commodore 64
 

Aboynamedsue

Patek
2-Faktor
Grattis till din alldeles egna pizza. Den kan med fördel ätas på klockan som kan tjänstgöra som pizzatallrik. :)

Jag har skrattat åt många av dina formuleringar och inlägg sedan elbastråden. Keep it up!
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Grattis till Pizzadöpandet!

Vill inte ha klockan, men skulle jag få den så blir det en lång och dryg paketöppningstråd samt ett test för att se om den håller ett fall från fjärde våningen :)
 

vikgul

Lilla Buh
2-Faktor
Grattis!
Klockan vill jag inte ha haha, den ser ut att vara så pass stor att det skulle skapa kaos i klocklådan!

Men jag skulle troligen bygga ett enmansflygplan och använda den som enda instrumentet för en flygning ner till Götlaborg, om det skulle lyckas hänger på kvalitén!
 

Onelund

Rolex
huvaligen, påminner om något som borgerna i star trek skulle sporta.

hade jag en sån klocka skulle den få följa med på gruvdykning i småland.
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
Jag har gillat ditt inlägg och om jag vinner den tänker jag grilla klockan för att därefter avnjuta den tillsammans med laktosfri lättmjölk.
 

Tantal

Omega
2-Faktor
Skulle med glädje ta emot klockan! För att ge den till min svärson som vid olika tillfällen ger mig det mest vidriga presenter!! I form av Hästhuvud som är av guldsprejad plast att ha som bordsdekorationer. Har en samling sådana , eftersom han vet att jag tycker de ser för dj-a ut. Samt grekstatyer med potenta killar! Nu senast en Mallorcaklocka
zuvygyzy.jpg
eftersom han ville utöka min samling! Om inte annat kan han få klockan när han fyller tretti (i nacken)! Är själv för snål för att köpa sån skit! Tackar på förhand
PS Han är en go kille DS
Hjälp mig att hämnas!
 
Stort grattis till 600!

Fan vad man måste ligga i för att lyckas supa den klockjäveln snygg. Men du klarade det tydligen, så då kan väl jag med :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Karatekid

Vacheron
2-Faktor
Grattis till 600 inlägg. Den där saken som jag förövrigt har svårt att namnge borde skickas till någon som kan utsätta den för vad den förtjänar:D
 
Topp