• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Plånbok/klocka kombo ....

Patrik J

Rolex
Klockan är relativt ny, och plånkan fick jag tillbaka efter att den legat 19 år på botten av Bodaträsket. :drowning: Patina kallas det visst ...
0esmv4K.jpg

lKm0WPP.jpg
 

Johan S

Omega
Klocka, libra och min nyckelring som jag har haft sedan jag var 10 bast och som är stör brinnande omöjlig att göra sig av med. Trots flertalet försök hänger den kvar och nu när frugan köpte en ny fin från Brooks Brothers var min första tanke, hur ska jag komma undan den här gången. Nyckeln till förrådslåset blev det och den ligger ständigt i fickan :happyhappy:
image.jpg
 

Zuuki

Cartier
2-Faktor
Min gamla plånbok aggerade enbart korthållare. Köpte en korthållare i aluminium istället för storleken var kanon. Inte så "vuxet" kanske men det skiter jag faktiskt i :p
image.jpg
 

Folke08

Omega
Min gamla plånbok från ralph lauren. Funderar på att köpa ett plånbok och nyckelrings set från bally. Är de någon som haft en plånbok från dem?
20150725_131615.jpg
 
Topp