• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planer för nyår?

RosaCasio

Cartier
Kalmar slott, en temakväll med en mordgåta som ska lösas. Vetefan vad jag har gett mig in på men vårt gäng ska vara det danska kungahuset anno 1380. Blir säkert flippat.
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Kalmar slott, en temakväll med en mordgåta som ska lösas. Vetefan vad jag har gett mig in på men vårt gäng ska vara det danska kungahuset anno 1380. Blir säkert flippat.

Det låter i alla fall som att ni kommer ha och göra, roligt! =)

Själv ska man väl jobba som sig bör för att komma hem trött och somna med ett glas skumpa fem över tolv. Kan ju också bli att vi tar en getaway eftersom vi har fått hundvakt.. Men jag är lika glad hur som helst, vi bor ju på fjärde våningen med utsikt över villorna så en del raketer kan vi nog få se hemifrån i alla fall!
 

sveol

Cartier
Middag i goda vänners lag. Ser fram emot klock diskussionerna framåt 0200 snåret som alltid spårar ur. Gott nytt!

Skickat från min GT-I9505 via Tapatalk
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Hmmm får se, kanske blir det surflektioner?:D
maui-big-wave-surfing.jpg


Firrar jul på Oahu och nyår på Maui:)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Är inte "Hunger Games" tjej-filmer? Jag har inte hört något om dem, är dem bra?

Jag tyckte att det var lite mycket Twilight över dem. Har sett de två första på bio och kommer definitivt inte att se de två sista på bio. Kommer dock säkerligen att kolla på dem någon gång, man vill ju veta hur de slutar ;)

När jag såg första så tröttnade jag på bion för att det var delar av filmen där ingenting hände. Den andra filmen var alldeles för lätt att förutse.
Visst är det lite spänning och känslor emellanåt, men inte tillräckligt för att jag ska gilla dem.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Njaeä, inte direkt, det är en blandning av fantasy och sci fi, något i alla fall lille pojken i mig gillar :). Däremot en tjej som är hjältinna.
 
Topp