• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planer för nyår?

ranepaj

Omega
Ska spendera kvällen på fina djursholm i goda vänners lag! Förra året var galet, polarn trodde han hade en airbomb i munnen. I själva verket var det en blöt, slocknad cigarr. :dead:

Jag står för matlagandet, stekt oxfilé med rotsaker i ugn. Toast skagen till förrätt och sedermera vickning. Någon som har nåt bra förslag på en bra champagne? Har kikat på Bollinger och Dom Perignon, men kom gärna med input!
 

Jonte73

Audemars
Ledtråd om ni inte orkar se i tråden !
image.jpg
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Ska spendera kvällen på fina djursholm i goda vänners lag! Förra året var galet, polarn trodde han hade en airbomb i munnen. I själva verket var det en blöt, slocknad cigarr. :dead:

Jag står för matlagandet, stekt oxfilé med rotsaker i ugn. Toast skagen till förrätt och sedermera vickning. Någon som har nåt bra förslag på en bra champagne? Har kikat på Bollinger och Dom Perignon, men kom gärna med input!
Om du har råd med dompa så kör!! Bästa champagnen IMO :)
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Ska spendera kvällen på fina djursholm i goda vänners lag! Förra året var galet, polarn trodde han hade en airbomb i munnen. I själva verket var det en blöt, slocknad cigarr. :dead:

Jag står för matlagandet, stekt oxfilé med rotsaker i ugn. Toast skagen till förrätt och sedermera vickning. Någon som har nåt bra förslag på en bra champagne? Har kikat på Bollinger och Dom Perignon, men kom gärna med input!


Bollinger Special Cuvée är väldigt bra med tanke på priset, men är inte pengar ett problem så självklart är Dom Perignon grym.
 

Paneraiman82

Cartier
2-Faktor
Jag beger mig på Lyxkryssning till Karibien. Stannar till på cozumel, Haiti, Cayman Island, Jamaica :)
så nyår blir det till att se vad Jamaica har att erbjuda eller en sjuhelvettes fest på båten :D
 

Kairo

Panerai
Har några olika alternativ... Synd bara att man vid valet av något av alternativen gör någon annan sur eller missnöjd för att jag inte valde dem. :(
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Bokat via wonder cruises- celibrity sillhouette först 3 nötter fort lauderdale sedan till sjöss 7 nätternoch av på ställena jag nämnde ovan :)
Woooow om du ska till Ft Lauderdale MÅSTE du käka på "Coconut"! Vattenhål för lokalbefolkningen, och de bästa skaldjuren jag någonsin käkat! :)

Live jazzmusik och grym personal
 

DonDraper

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Bokat via wonder cruises- celibrity sillhouette först 3 nötter fort lauderdale sedan till sjöss 7 nätternoch av på ställena jag nämnde ovan :)
Grattis celebrity Sillhouette klassen är den bästa! Vi var på en 7-dagars kryssning för ett år sedan som utgick från Miami på Reflection som var superfräscht!! Helt otroligt mycket Bang for the buck! Bered dig på att medelåldern kommer vara +70 men amerikanerna kan röja ändå! Mycket guld klockor!!! :)
 

Anton

Omega
Trabajo för första gången någonsin på nyår just nu är humöret allt annat än gott! haha Men blir en jävla efterfest 02.30 när man kliver av! Må bäst!
 
Topp