• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planer på ett GTG i Borås i november.

Rivalen

Rolex
Vi har en konversation igång angående detta med några boråsare, men det finns ju ingen anledning att vara geografiskt begränsad. Kan du tänka dig att ta dig till Borås för att vara med? Posta ditt intresse i denna tråden så blir du inbjuden till konversationen.

Vi avser vara försiktiga med all info runt detta med tanke på säkerhet, så datum och plats etc beskrivs i konversationen och vi håller en låg profil om detaljerna för övrigt också.

Alla som har lust är varmt välkomna! Vi är väl ett tiotal intressenter nu, men vad det blir när datum är satt - ja - det är ju som alltid. Vi letar lokal med avskilt rum.
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kopiera gärna in mig. Jag är ju inte rädd för att resa..:)
 

Rivalen

Rolex
10 anmälda nu, så detta blir av. Mest långväga reser en timma. Bara så ni vet att det blir av, ni som ev funderar påt. :)
 

Rivalen

Rolex
Härligt om du vill ta lite bilder under kvällen. Jag föreslår att du postar i ny tråd så att bilderna kommer först, så får denna tråden sjunka neråt?
 
Topp