Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Planer på ett GTG i Borås i november.

Diskussion i 'Diskussion' startad av Rivalen, 30 oktober 2013.

1. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Vi har en konversation igång angående detta med några boråsare, men det finns ju ingen anledning att vara geografiskt begränsad. Kan du tänka dig att ta dig till Borås för att vara med? Posta ditt intresse i denna tråden så blir du inbjuden till konversationen.

Vi avser vara försiktiga med all info runt detta med tanke på säkerhet, så datum och plats etc beskrivs i konversationen och vi håller en låg profil om detaljerna för övrigt också.

Alla som har lust är varmt välkomna! Vi är väl ett tiotal intressenter nu, men vad det blir när datum är satt - ja - det är ju som alltid. Vi letar lokal med avskilt rum.

16610 gillar detta.
  2. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Kopiera gärna in mig. Jag är ju inte rädd för att resa..:)

3. vonhall

vonhall Friends of KS

Från:
    Lerum
    Är det bara att man kan så är jag i Borås på 40 minuter!

4. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

10 anmälda nu, så detta blir av. Mest långväga reser en timma. Bara så ni vet att det blir av, ni som ev funderar påt. :)

5. Fixoflex

Fixoflex Friends of KS

Från:
    Småland
    Om tiden är ok! Så kan jag lämna smålands gränsen för ett tag!

6. 16610

16610 Baron

Från:
    BORÅS
    Jodå så att imorgon är det dags=) är det här man ska slänga in sina bilder eller ska det bli en ny tråd?

DW6900MS gillar detta.
  7. Rivalen
    Trådstartare

Rivalen Friends of KS

Härligt om du vill ta lite bilder under kvällen. Jag föreslår att du postar i ny tråd så att bilderna kommer först, så får denna tråden sjunka neråt?

Mårtenssons ur Brookfield