• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planerad neretid av klocksnack.se

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Jag har hintat om att det är förändringar på gång, och det börjar närma sig nu.

Förändringar kan ibland skava lite, och det lär det nog göra. Jag vet att det kommer innebära en neretid av klocksnack.se, ska försöka lägga den då det inte är så många aktiva dock.
Vad det också kan innebära är oförutsedda störningar, och det är dessa jag ber er att ha förståelse för. Hur mycket jag än planerar och förbereder så lär det dyka upp något som inte fungerar som det är tänkt. Vissa går snabbt att fixa, andra kanske tar lite tid.
Jag kan dock lova er en betydligt bättre upplevelse av webbsidan framöver.

Om vinden ligger rätt så trycker jag på den stora röda knappen ikväll/natt.

teaser.jpg
 

BME

Cartier
Jag har förståelse och överseende och allt sånt där man ska ha och uppskattar allt jobb som läggs ner!
Hoppas det går enligt planerna så när man vaknar upp lite bakis imorrn får se ett nytt och förbättrat KS (om det går!) :D
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Tadadada...tadadada...

Spännande... nästan värre än vid milleniumskiftet :) Grymt jobbat @Daviden
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Tack Daviden! Det blir helt perfekt - jag ska ändå på krogen ikväll. Ämnar påverka balanssinnet ordentligt :lol:
 
V

Viggen

Guest
BME skrev:
Jag har förståelse och överseende och allt sånt där man ska ha och uppskattar allt jobb som läggs ner!
Hoppas det går enligt planerna så när man vaknar upp lite bakis imorrn får se ett nytt och förbättrat KS (om det går!) :D
+1
Daviden kung över klockängarna (och cyberspace)! :D
 

max

Dancing Queen
men åh jag blir så less, fasen kan du bara bråkar med forumet. Tycker inte du har rätt att plocka ner det utan en omröstning, vandal! ;) ;) ;) :lol: :lol: :lol:

Kör på, tack för allt jobb du lägger ner! Stäng ner forumet hela helgen så kanske jag kan få arslet ur vagnen och bygga en sida åt min far :roll:
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det kommer bli grymt bra! Det blir lite ny stil på allt också. Loggan kommer lanseras lite mer tydligt...jag vill ju inte vara det enda officiellt loggabeprydda skyltfönstret för KS... :D

@Daviden gör det du ska göra snabbt. Jag och Spence är redo med verktygslådorna.
 
Topp