• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Planerat driftstopp

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hej,

Vi kommer idag att ha ett planerat driftstopp då vi måste uppgradera servern + mjukvara. Vi växer helt enkelt så att det knakar. Fortfarande. :)
Så, ingen behöver SMSa oss att Klocksnack inte fungerar, vad de nu ska göra med sina liv osv. ;)

Förhoppningsvis ska allt gå smidigt så att siten snabbt kommer upp igen.

/Ledningen
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Trevligt. :)

ks.png
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Tack.

Det var en hemsk stund. Blev förvirrad och började fundera över livsfrågor man försökt undvika.
 

Husse

Patek
Funderade på att frammana en hjärtattack, då livet helt plötsligt saknade mening... Men nu är ju KS uppe igen, och ännu bättre! Tack ledningen för att vi fått våra liv åter!
Märk väl att jag kan sluta när jag vill!!!!
 

Scipio

Patek
2-Faktor
Det här förklarar kanske varför KS varit väldigt segt, för mig, de senaste veckorna? Jag trodde det berodde på att jag var inloggad via fem enheter inklusive två mobiler. Nu går det grymt snabbt! Tack!
 
Topp