Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Planet Ocan GMT?

Diskussion i 'Diskussion' startad av johning, 7 december 2014.

1. johning
    Trådstartare

johning Bonde

Någon som har erfarenhet av Omega Planet Ocan GMT?

Jag har senaste veckorna gått i funderingar på att avyttra min Speedmaster Broad Arrow GMT till förmån för en Planet Ocean GMT.
    Har haft en 42mm Planet Ocean tidigare; och det går knappt en dag utan att jag funderar på VARFÖR jag sålde den klockan.

GMT är viktigt för mig med tanke många resor runt i olika tidszoner i jobbet. Kronografen är däremot mindre viktigt, och inget jag egentligen har någon användning för...

Vad säger ni? Byta eller behålla?

2. cultshit

cultshit Friends of KS

Från:
    Stockholm
    du måste prova den! Var själv riktigt sugen på en men efter att ha haft den på armen insåg jag att den är sjukt hög.... Annars är det ett riktigt trevlig klocka!

3. johning
    Trådstartare

johning Bonde

Ja, jag har testat den och det är just det som oroar mig lite; känns hög. Speedmaster Broad Arrow känns också "bitig" Men inte lika hög.
    Kanske borde försöka köpa tillbaka min gamla PO ändå *suck*

Mårtenssons ur Brookfield