• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Bytes Planet ocean 42mm 2500 co-ax

Rille

Rolex
Självklart med lite kronor ifrån mitt håll beroende på objektet.

Letar 14060, 16570 ,GMTs i stål och eventuellt någon kul IWC är av intresse:)

Det är Planet ocean 42mm 2500 som bytes ifrån mitt håll och klockan har bytt bezel+tavla+visare för en vecka sen hos Rob E och kvitto på utfört arbete finns såklart.

Klockan är ifrån cirkus 2009 om jag minns martinhooks ord rätt, fick denna i ett byte utav honom.
Klockan är i bra skick och håller tider utmärkt, spår av användning på länken men annars är allt finemang.

Inga tillbehör utan endast klockan är det som erbjuds.
pu8apega.jpg


20 000kr sätter jag bytesvärdet till.

Är man även intresserad utav orange vridning och tavla eller Omega gummi så kan det även ingå i bytesaffären till en rimlg värdering :)
epesy4uq.jpg


För bilder, frågor, skambud så är de bara att PMa
 

Rille

Rolex
Kan tänka mig en IWC på läder också.. Eller kanske en Omega Aqua terra ? Öppen för förslag:)
 

Rille

Rolex
Förslag mottages på byten! Kan tänka mig att byta med pengar upp eller ner!

Många olika märken är inressanta :)
 

Rille

Rolex
Är sugen på aqua terra/speedmaster kanske en glycine airman.. Eller kanske något helt annat dumt förslag:)
 
Topp