Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sista chansen att rösta! Röstningen stänger 23:59 idag.

Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Planet Ocean med Master Co-axial 2016 ?

Diskussion i 'Diskussion' startad av TouchingEvil, 30 juni 2015.

1. TouchingEvil
    Trådstartare

TouchingEvil Stadsbo

MasterCoAxialChrono2-700x350.jpg Så va tror ni i kyrkan, får vi en planet ocean med nya master co-axial ?
    Varför jag undrar är för att jag är toksugen på en men vill inte köpa en planet i år om den kommer nästa. Funderar på att klippa Seamaster 300m med Master co-axial =)

2. Aboynamedsue

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Köp en begagnad 300 master. Tycker personligen den är bra mycket snyggare än PO, men skulle den nya PO vara en höjdare om/när den kommer så är det ju bara att sälja 300an och slå till.

TouchingEvil gillar detta.
  3. Tomas Eriksson

Tomas Eriksson Friends of KS

Från:
    Prettogettot
    Spelar det någon roll? Jag har en AT med "gamla" co-axial och en 300 master co-ax, inte så att min AT går sämre.... Att avmagnetisera en klocka är ju väldigt lätt och billigt gjort om det är det man är rädd för.

4. TouchingEvil
    Trådstartare

TouchingEvil Stadsbo

Tänkte mest att om jag skulle ha köpt en po nu så kommer det en med Master co-axial nästa år då kommer det kännas lite snopet. Alltid mysigt att ha det bästa =)

5. Apansson

Apansson Torpare

Från:
    förorten
    De lär ju fucka upp något då också om man känner Omega rätt. Ny ATn har de ju sabbat totalt med PCL och ingen ram runt datumet samt inget vitguld i indexen...

Mårtenssons ur Brookfield