Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Platsbygga bokhylla Stockholm

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Portofino, 2 oktober 2015.

1. Portofino
    Trådstartare

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
    Jag tänkte höra hur det ser ut i 08- området. Någon som är snickare eller som har koll på bra snickare som kan platsbygga bokhyllor?

2. alfgren

alfgren Biskop

http://www.platsbyggdbokhylla.se/

jabla och Icaras gillar detta.
  3. Kairo

Kairo Friends of KS

yonsson, Icaras, Callxx och 1 annan gillar detta.
  4. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    40 papp för en jävla hylla. Fjanterier! Köp några Billys och sätt ihop själv, det blir ungefär lika fult.

5. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Tror inte dessa hyllor är tänkt till någon som ständigt handlar på typ IKEA, snarare någon som har ett visst intresse för inredning. Mina Billy är inte mycket att hänga i granen men de gör sitt jobb, hade jag haft ett intresse och pengar hade hyllorna i länken ovan säkert varit i tankarna :)

6. hedbrg

hedbrg Borgare

Bara för att man lägger 40 lök på något innebär de inte att man har mer intresse än om man betalar ett par hundra för något som ser likadant ut. Betyder bara att man har för mycket pengar.
    Observera att jag inte drar några paralleller till kopior här, så den diskussionen kan vi hålla utanför.

7. Carlf

Carlf Bonde

Tycker inte att resonemanget håller fullt ut. Vi har gott om knegarpojkar på forumet som glider runt med klockor motsvarande 3-4 månadslöner. Det tror jag är intressedrivet om något.

8. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Nej givetvis måste det inte innebära ett intresse. Antingen har man mycket pengar som du säger eller så är det av andra anledningar som t.ex att man söker platsbyggd hylla, är petig med resultatet och är inte särskilt händig själv. Har ingen koll på vad hantverkare tar i betalt men jag tyckte inte summan var helt astronomisk... :)