• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Playstation hjälp sökes - kapat konto?

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Söker en PS expert som kan förklara för mig som inte begriper något.

Dottern fick mail om att inloggnings ID (e-post) till Sony Entertainment Network har ändrats.

I samma veva har hon fått 400kr påfyllt i "plånboken" från min paypal.

Allt skedde i morse 05.33.

Hon har blivit utloggad och kommer inte in igen.

Nån som kan hjälpa oss att förstå?

Support går ej att kontakta då hon glömt sitt PS online id, eller vad det nu hette. Kan inte heller logga in och ta reda på det :(
 
Kan inte direkt hjälpa till med problemet, men med vilken e-postadress har hon skapat sitt PS-konto med? Det kan vara en hjälp för supporten.
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Den adressen är felaktig enl supporten online. Kan således inte beställa nytt lösenord heller.

Moment 22 lite grann.
Den adressen ni fått mail till måste vara adressen som ni ska logga in med. Gå in och klicka "glömt lösen" och skriv in den adressen så måste ni få ett mail tillbaka med "återställa lösen" Måste hon in på samma konto? Skapa ett nytt annars?
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Den adressen ni fått mail till måste vara adressen som ni ska logga in med. Gå in och klicka "glömt lösen" och skriv in den adressen så måste ni få ett mail tillbaka med "återställa lösen" Måste hon in på samma konto? Skapa ett nytt annars?

Kruxet är att vi fuskat med reg födelsedatum då hon är under 18 och nu är det ingen som minns vilket datum vi skrev in. Idioter...
 

INSANE

Panerai
2-Faktor
Supporten kan väl söka på mail adressen eller på namnet man använder när man spelar. Jag fuskade också med födelsedatum fick kontot kapat men supporten löste det åt mig. Fick skicka in bild på mitt leg och bekräfta senaste köpta spel bland annat
Kruxet är att vi fuskat med reg födelsedatum då hon är under 18 och nu är det ingen som minns vilket datum vi skrev in. Idioter...
 
Topp