Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

ploprof inspirerad seiko

Diskussion i 'Hemslöjd, modd och fix' startad av jelle, 6 november 2015.

1. jelle
    Trådstartare

jelle Torpare

Hej!

Är hyffsat ny på forumet och hittade ingen liknande tråd. Jag är intresserad av att köpa en seiko skx007 eller skx009 och modifiera för att likna en ploprof. Vad tycker ni hiss eller diss? Mitt mål är att köpa en svart urtavla byta visarna/visaren till en fetare orange och sätta på sharkmesh (som ju är ganska lätt att få tag på). Dock vet jag inte vart jag kan köpa en minutvisare som liknar ploprofens stora orangea? När jag väl fått tag på en kan jag bara gå in på en urhandlare som får byta ut?

2. Molle

Molle Kambei Kobra Kai

Här har du lite Plongeurvisare: http://kontrol4.wix.com/dragonshroud-mods#!plongeur-hands-sets-of-3/c1upg

3. Exxet

Exxet Borgare

4. JE89

JE89 Stadsbo

5. Ruskprick

Ruskprick Friends of KS

6. JE89

JE89 Stadsbo

Om du köper en tavla med minutmarkeringar likt den ovan så kan jag rekommendera att måla chapter ringen svart eller köpa en helsvart chapter ring. tycker det ger ett bättre djup i tavlan.

7. JE89

JE89 Stadsbo

8. Pontus Espe

Pontus Espe Torpare

Hittade tyvärr ej orginal bilden. Lite inspiration.

Bifogade filer:

• image.png
      image.png
      Filstorlek:
      451,1 KB
      Visningar:
      67