• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Ploprof

Booo

Omega
Afton igen..

Måste bara dryfta ett annat intressant objekt - Omega Ploprof (nyare 1200..)
Värt att köpa? Finns intresse på begagnatsidan? Kanske har en säljare via C24 i Italien..

Kommentarer mottages tacksamt

Vänligen

B
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kanonklocka! Har haft en två gånger... Dessutom samma Plopp två gånger:)
Det finns nog intresse, inte lika mycket som för en Sub kanske. Men för rätt pris kan du lätt sälja den. Till mig till exempel..:)
 

TomasBc

Dirty rotten scoundrel
2-Faktor
Köp begagnat till rätt pris så är det inte ett överdrivet svårsålt objekt i Sverige. Rätt många som är sugna på att prova på modellen, bra andra-tredje-fjärdehandsvärde :) Sålde ett full set med orange/svart gummi och mesh för 37', sept 2012. Ett bra pris för motsvarande idag kan väl inte vara så långt ifrån. Kul klocka med spännande dimensioner vilket gör den rätt unik i känsla!
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Helt klart en klocla jag vill testa! Gillar att den gör sig så bra både på gummi och mesh :)
 
Grym klocka! min gamla och även den som RicVin haft två gånger....

1B9B8224-5AF6-4754-809A-016EE955CCB5_zpslghjhg6e.jpg


D3716FDE-331D-49D3-B5D5-35FB62C930F7_zpsh3upzxzm.jpg
 

Jonas.76

Rolex
Friends Of KS
2-Faktor
Den är stor, men jag tycker den bärs mindre än måtten. Kanske beror på att insertet är runt 40mm i diameter.

Köp en nyare begagnad.
Listpris i Sverige ligger väl på runt 74k, det blir svårt att få tillbaka ens i närheten av de pengarna.

Slänger med en bild på min 1200 :)
image.jpg
 

Booo

Omega
Afton igen..

Måste bara dryfta ett annat intressant objekt - Omega Ploprof (nyare 1200..)
Värt att köpa? Finns intresse på begagnatsidan? Kanske har en säljare via C24 i Italien..

Kommentarer mottages tacksamt

Vänligen

B
Tack för bra och sjyssta inlägg! Och galanta bilder
Funderar över helgen.....
Trevlig helg
 

E.Z.

Panerai
Haft en, saknar den. Fick sälja för att finansiera ett annat köp.

Klockan är den brutalaste jag testat - stor och härlig och med en skön design. Faller i kategorin fulsnygg också.

Du kan få loss en beg för 37-43 skulle jag tro.
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Har bara provat den en gång. Stor, TUNG, men med ett grymt kvalitetsintryck. Meshet var extremt stabilt.
 

Frobomm

Omega
Avundas de som klarar att bära upp den, ser absurd ut på mina taniga handleder som nätt och jämt klarar av 41 mm.
 
Topp