Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Plus-Watch

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av MKRGG, 30 oktober 2013.

1. MKRGG
    Trådstartare

MKRGG Koprolog

Från:
    chokladfabriken
    Jag köpte en 116234 från Plus Watch. Banköverföring torsdag morgon, på tisdagen därpå levererades klockan. I bättre skick än beskrivet och till ett mycket bra pris. Alantino som driver företaget är en goodguy!

galenvret och Johnel gillar detta.
  2. Kotten

Kotten Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Köpte en tudor av Plus-watch aka multitrading smidig leverans med DHL som tog 1 dag!!! Alantino är dessutom väldigt trevlig och svarar snabbt på mail och klockan var enligt beskrivning om inte bättre!

galenvret, Barda och Compiss gillar detta.
  3. Stab Ein

Stab Ein Bonde

Från:
    Korsö Huvud
    Köpte en Rolex 16570 av Plus Watch. Skickade några frågor om gången via Chrono24 och Alantino var vänlig och skickade video på klockan på timegrapher. Banköverföring gjorde jag sent tisdag eftermiddag och klockan som är i nyskick landade nyss (torsdag) på mitt skrivbord på kontoret via DHL Express. Blixtsnabbt, bra service och snabb leverans. 100% positivt!

galenvret gillar detta.
  4. galenvret

galenvret Torpare

Från:
    Helsingborg sedermera Oslo
    Köpte en Longines Legend Diver av Plus Watch. Bra kommunikation både per email och via WhatsApp med Alantino som driver bolaget. Snabb leverans mes spårning via DHL express. Rekommenderas!

Falken gillar detta.