• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pluswatch i Italien, Rom - Sverige 24timmar...

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Nej det är väl inte 100% säkert men tycker ändå det kändes tryggare. Det var mitt första köp på C24 så ja ville ha både livrem och hängslen :) Men skulle jag köpa ifrån Pluswatch igen så tror jag faktist att jag hade skippat det.

Sant! Man kan oftast hitta lite betyg på säljarna på de kända forumen. Men det är ju mkt med pengar så man blir ju lite feg, är väl det chrono24 och paypal lever på!
 

Fixxxer

Mr 99%
Friends Of KS
2-Faktor
Har köpt från Pluswatch två gånger... Inga konstigheter. Riktigt bra priser. Leverans inom 15 timmar från genomförd betalning vilket får anses som snabbare än Postnord för det mesta. Vilket är sjukt då det ska igenom hela europa men inget jag klagar på precis :D
 

Pilot

Panerai
2-Faktor
Fyller på ang Pluswatch.
Jag har köpt 4st klockor både nya och använda alltid kört med vanlig banköverföring och alltid snabb leverans!
Jag skulle inte tveka att köpa där igen på samma sätt!
 

Snilsson

Cartier
Jag försöker köpa en ny Submariner av Pluswatch men jag tycker att han är knepig att förstå och tar lång tid på sig att svara(48h+ för enkla ja/nej mail). Kanske jag som är konstig eller så har han fullt upp, men jag har inte prutat eller ställt annat än relevanta frågor.
Någon som vet om de bytt personal eller liknande på sista tiden?
 

hasselnot

Cartier
2-Faktor
Jag försöker köpa en ny Submariner av Pluswatch men jag tycker att han är knepig att förstå och tar lång tid på sig att svara(48h+ för enkla ja/nej mail). Kanske jag som är konstig eller så har han fullt upp, men jag har inte prutat eller ställt annat än relevanta frågor.
Någon som vet om de bytt personal eller liknande på sista tiden?

Tror att det är ägaren som brukar svara på mail och då oftast inom ett par timmar.
 
Topp