• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Podcast avsnitt 5 - kommentar

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag minns inte vem den andra kvinnan var förutom Britta, men hon var bra och avslappnad. Det är lite smågubbigt och grabbigt så fram med tjejerna!

Det var två tjejer till förutom Britta... Det blir ju faktiskt lite plakatjämställt att yla om fler kvinnor och inte ens notera de som faktiskt var med i det aktuella programmet... ;)
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Det var två tjejer till förutom Britta... Det blir ju faktiskt lite plakatjämställt att yla om fler kvinnor och inte ens notera de som var med i det aktuella programmet... ;)
Det är möjlig att det är så. Men JAG tycker att det blir lite mer fart i programmet när det är kvinnor med. Roligare att lyssna på helt enkelt.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Det är möjlig att det är så. Men JAG tycker att det blir lite mer fart i programmet när det är kvinnor med. Roligare att lyssna på helt enkelt.

Aha, du tänker att vi ska ha med tjejer lite sådär som örongodis, lite galanta damer så att det blir lite drag?

Själv har jag gärna med sköna, kompetenta och kunniga människor i egenskap av just det. Men du får självklart tycka annorlunda.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Aha, du tänker att vi ska ha med tjejer lite sådär som örongodis, lite galanta damer så att det blir lite drag?

Själv har jag gärna med sköna, kompetenta och kunniga människor i egenskap av just det. Men du får självklart tycka annorlunda.
Nu tror jag du tar åt dig lite i onödan. Slappna av lite.... Jag tror du förstår vad jag menar.
 

Hexagon

KS Picasso
2-Faktor
Jag tyckte avsnittet var superhärligt! Hade inget emot att hennes storys svängde av då och då tex. Bara mer hemtrevligt på något sätt.
 

SSL

Audemars
ibland går verkligen feministhetsen över styr. Glädj er åt att ett avsnitt varit helt åt damerna, och fler avsnitt med damer lär komma eftersom dom var så uppskattade. Sitta o tjura över att det inte varit kvinnor med i dom 4 första avsnitten blir bara löjligt.
 
Jag tyckte inte qtt det var så intressant när jag väl lyssnade men nu i efterhand är jag glad att jag lyssnade, mycket bra information om världen innuti som en själv aldrig kommer uppleva, väldigt lärorikt för en som är ganska ny inom området!
 
Topp