• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

holma20

Panerai
Jagar frun

image.jpeg
 

Apansson

Torpare
Dåligt drag i tråden. Har ni gett upp eller?!
Det är ett jävligt dåligt spel egentligen. Hade det inte varit pokemon hade ingen spelat ^^
Jag lade ned med 6 kvar på level 26 typ 3 veckor efter release för att alla tracker försvann och det bara blev RNG om man hittade det man sökte efter eller ej.
Skulle de införa riktiga turnbased pokemon-battles med 6-pokelag som på riktigt skulle det kunna bli kul igen. Det, och en fungerande tracker.
 

Glusch

Cartier
*host* fastpokemap.se *host* (dock fungerar den inte perfekt längre på grund av att Niantic försöker stoppa dem, men helt OK så länge)

Nu när Halloween-eventet är igång tycker jag att ni ska passa på att hoppa in igen. Man får dubbel candy vid capture, transfer, evolve och hatching. Din walking buddy får candy 4 gånger så snabbt (så endast 1.25km/candy istället för 5km/candy o.s.v.). De har även ökat spawns för Ghastly, Haunter, Gengar, Drowzee, Hypno, Zubat, Golbat, Meowth, Persian, Cubone och Marowak (spök-tema över dem, typ), så saknar ni någon av dem passa på att hoppa in. Går otroligt snabbt att få candy till alla Pokémon under eventet. En fångad innebär ju 8 candy (6 för capture, 2 för transfer).
 

Widowmaker

Audemars
2-Faktor
*host* fastpokemap.se *host* (dock fungerar den inte perfekt längre på grund av att Niantic försöker stoppa dem, men helt OK så länge)

Nu när Halloween-eventet är igång tycker jag att ni ska passa på att hoppa in igen. Man får dubbel candy vid capture, transfer, evolve och hatching. Din walking buddy får candy 4 gånger så snabbt (så endast 1.25km/candy istället för 5km/candy o.s.v.). De har även ökat spawns för Ghastly, Haunter, Gengar, Drowzee, Hypno, Zubat, Golbat, Meowth, Persian, Cubone och Marowak (spök-tema över dem, typ), så saknar ni någon av dem passa på att hoppa in. Går otroligt snabbt att få candy till alla Pokémon under eventet. En fångad innebär ju 8 candy (6 för capture, 2 för transfer).


Teor även meowth spawnar mer ofta än sällan nu, haha :p men som du säger.ut och farma :D
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
*host* fastpokemap.se *host* (dock fungerar den inte perfekt längre på grund av att Niantic försöker stoppa dem, men helt OK så länge)

Nu när Halloween-eventet är igång tycker jag att ni ska passa på att hoppa in igen. Man får dubbel candy vid capture, transfer, evolve och hatching. Din walking buddy får candy 4 gånger så snabbt (så endast 1.25km/candy istället för 5km/candy o.s.v.). De har även ökat spawns för Ghastly, Haunter, Gengar, Drowzee, Hypno, Zubat, Golbat, Meowth, Persian, Cubone och Marowak (spök-tema över dem, typ), så saknar ni någon av dem passa på att hoppa in. Går otroligt snabbt att få candy till alla Pokémon under eventet. En fångad innebär ju 8 candy (6 för capture, 2 för transfer).

Jaaa, det är därför det bara är massa värdelösa spöken nu! Systersonen har börjat spela och därav fått igång mitt Pokémonjagande igen efter jag i princip lagt ned.
 

Glusch

Cartier
Här är "informationsbilden" om det hela också (stulen från nätet). Synd bara att det inte är någon boost till hur mycket stardust man får :)

8Rxobx6.png
 

DiscoPapa

Rolex
2-Faktor
Det är ett jävligt dåligt spel egentligen. Hade det inte varit pokemon hade ingen spelat ^^
Jag lade ned med 6 kvar på level 26 typ 3 veckor efter release för att alla tracker försvann och det bara blev RNG om man hittade det man sökte efter eller ej.
Skulle de införa riktiga turnbased pokemon-battles med 6-pokelag som på riktigt skulle det kunna bli kul igen. Det, och en fungerande tracker.
För min del hade det lika gärna kunnat vara kottar och stenar i olika färger. Är ingen gamer och har ingen relation till Pokémon. Tjusningen för mig ligger i den sega grinden att samla på sig. Ger barnvagnsrullandet lite mer spänning :)
 

Dronten

Cartier
Jag älskar att samla. Planen är att fixa näst sista imorgon (Charizard). Men annars har det bara blivit lite då och då under hösten när jag känt för att gå ut.
 

Kattvakt

Panerai
2-Faktor
Jag spelade ett kort tag. Kom väl till nivå fem eller nåt, men sen har det inte blivit så mycket. Koncentrerar mig på Turf istället...
 
Topp