• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pokémon hunting?

Triumf

Rolex
2-Faktor
image.png


Semester inledd och man är på G :cool: :D
 

M.U

Rolex
Mitt liv kretsar kring pokemon just nu... Min flickvän var överlycklig när jag ville ta en kvällspromenad igår... :D
 

Triumf

Rolex
2-Faktor
Mitt liv kretsar kring pokemon just nu... Min flickvän var överlycklig när jag ville ta en kvällspromenad igår... :D

Tur att jag och sambon är lika nördiga :D dock håller jag med om att det är kul att få med honom ut på promenad nu för tiden. Var omöjligt innan ^^
 
  • Like
Reactions: M.U

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Händer det någon mer eller bara mig, att när man fångat in en Pokémon i bollen. Så händer inget utan bollen ligger still och man får starta om skiten typ
 

Hoarz

Cartier
2-Faktor
Händer det någon mer eller bara mig, att när man fångat in en Pokémon i bollen. Så händer inget utan bollen ligger still och man får starta om skiten typ
Händer hela tiden. Märkt att det händer när jag fångar en Pokémon under tiden den vita bollen uppe i hörnet snurrar. Sjukt buggigt spel.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Händer hela tiden. Märkt att det händer när jag fångar en Pokémon under tiden den vita bollen uppe i hörnet snurrar. Sjukt buggigt spel.
la ut ett "lucky egg" tänkte jag skulle levla upp som fan!
Men nä nä, skiten låste sig hela tiden. Hade 30 min på mig att levla, men inget funka så jag började dricka bers istället
 
  • Like
Reactions: Oew

sveol

Cartier
Jag är 37 bast, sambon 34. Vi jagar Pokémon! Skitkul, sambon blir tokig för att jag tar fler än henne.
 

Mw79

Vacheron
2-Faktor
Jag är 37 bast, sambon 34. Vi jagar Pokémon! Skitkul, sambon blir tokig för att jag tar fler än henne.
Är också 37 och har tagit promenader på över timmen varje dag de senaste dagarn. Är larvigt beroendeframkallande men om inte annat bra mot ölmagen. Har däremot både ett jobb att ta hand om och ett liv så kommer aldrig bli någon toppspelare.

(Tar för övrigt ölpaus varje halvtimme så det där att det är bra mot ölmagen var kanske inte helt sant)
 
Senast ändrad:
Topp