• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Poker & roulette klocka

TouchingEvil

Cartier
Jag vill verkligen ha en sådan här klocka men antar att de kostar en förmögenhet. Poker på framsidan och roulett på baksidan.

Här kan ni läsa om skönheterna:

http://www.christopheclaret.com/en/collection-gaming-watches-poker-c12-p15.php

JAG ÄR KÄR IGEN!

image.jpg
image.jpg
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Finns det inte någon Rolex eller Tudor som har datumen varannan svart och röd? Kan det ju bli en slant över till en Lottorad
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Vräkig enligt vissa, jag tycker den är svincool :) om man hade några millar över passar ju denna utmärkt till pokerkvällen
 

Havre

Omega
Haha, fy vad sjuk! Vräkig eller ej... hantverket är ju fenomenalt iaf. Å andra sidan.. om man skall räkna hantverk som hur många flashiga funktioner en klocka har så borde ju smartklockorna vara de hantverksmässigt finaste klockorna så det blir ju lite snett resonemang också. Oavsett, me likey likey!
 

Svanen

Omega
Hantverket är ju helt fenomenalt! Christophe Claret sticker verkligen ut från mängden gällande innovativa uppfinningar.


Här är en annan godbit!

IMG_5254.JPG
 
Topp