• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pole - val av GMT-modell

Vilken modell tycker du bäst om?

  • Explorer II - 216570

    Röster: 24 19.0%
  • GMT-Master II - 116710LN

    Röster: 32 25.4%
  • GMT-Master II - 116710BLNR

    Röster: 70 55.6%

  • Totala väljare
    126

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Har länge haft siktet inställt på en Expy2 med vit tavla då jag dras till lite större storlekar. På sistone har dock GMT2 börjat spöka i skallen en del och då främst 116710LN, dvs. med helt svart bezel. Som ni vet kan det svänga ganska friskt mellan vilken modell och utförande man egentligen vill ha, så nu har en tredje spelare gett sig in i leken, denna gång 116710BLNR. Bland annat JS eminenta recension av BLNR under "Recensioner & Köpguider" gjorde ju inte direkt att den framstår som mindre attraktiv..

Tänkte således begära beslutsbackup i form av en poll.. Vote away!

Bilderna nedan lånade från nätet.

216570

216570.jpg


116710LN

116710LN.jpg


116710BLNR

116710blnr.jpg
 

Aquaracer2

Ingamay
2-Faktor
Inte ägt något, däremot hanterat samtliga otaliga gånger... BLNR är den som lämnat störst intryck med sin svintuffa bezel.
 

Mr.Chang

Audemars
Blåsvart!
Var och klämde på en sådan idag.
Men,har du is i magen så vänta till efter Basel mässan kanske kommer det nåt nytt.:rolex:;)
 

Stomatologen

Patek
2-Faktor
Pepsi försvinner helt, kör på den svarta!
Eller, och det finns alltid ett eller, så kör du på 116718LN helguldsrackare! Tung pjäs
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag gillar 216570 men har haft 2 st så jag hade valt en 116710BLNR.
 
Topp