Laddar...
Nymans Ur 1851

Stockholms Auktionsverk
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Poljot vintage

Diskussion i 'Vintage' startad av hello, 21 januari 2016.

Taggar:
  1. hello
    Trådstartare

hello Torpare

God kväll klocksnack! Jag köpte mig en klocka härom dagen och undrar om någon här vet något om den här modellen/märket då det var första gången jag såg det. Klockan verkar gå stundvis rätt bra men ser ut som att den börjar hacka lite ibland vid rörelser så en service skulle nog sitta fint. Vad brukar det kosta? Vad tror ni den kan vara värd om jag senare skulle sälja vidare den?

(ursäkta potatisbilder)

Bifogade filer:

2. San15

San15 Bonde

Från:
    Medelpad
    Hej hello. Poljot är ett väldigt vanligt ryskt märke och det står USSR så jag tror den är från före 1991, troligtvis 70-80 tal. Den är knappast värd att kosta på en service för de där modellerna brukar inte vara värd många hundringar,

Senast ändrad: 21 januari 2016
  3. David Paul

David Paul Bonde

Från:
    Stockholm
    Poljot är en rysk tillverkare som har gjort en del coola klockor under åren! Bland annat en som har gjort den längsta rymdfärden genom tiderna, om jag inte missminner. :) Men just dom här dressuren säljs väldigt sällan över 500-lappen.

JMolin gillar detta.