• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Poljot vintage

hello

Breitling
God kväll klocksnack! Jag köpte mig en klocka härom dagen och undrar om någon här vet något om den här modellen/märket då det var första gången jag såg det. Klockan verkar gå stundvis rätt bra men ser ut som att den börjar hacka lite ibland vid rörelser så en service skulle nog sitta fint. Vad brukar det kosta? Vad tror ni den kan vara värd om jag senare skulle sälja vidare den?

(ursäkta potatisbilder)
 

Bilagor

  • IMG_0197[1].JPG
    IMG_0197[1].JPG
    120.6 KB · Visningar: 99
  • IMG_0196[1].JPG
    IMG_0196[1].JPG
    89 KB · Visningar: 86
  • IMG_0204[1].JPG
    IMG_0204[1].JPG
    56.6 KB · Visningar: 91

San15

Cartier
2-Faktor
Hej hello. Poljot är ett väldigt vanligt ryskt märke och det står USSR så jag tror den är från före 1991, troligtvis 70-80 tal. Den är knappast värd att kosta på en service för de där modellerna brukar inte vara värd många hundringar,
 
Senast ändrad:
Poljot är en rysk tillverkare som har gjort en del coola klockor under åren! Bland annat en som har gjort den längsta rymdfärden genom tiderna, om jag inte missminner. :) Men just dom här dressuren säljs väldigt sällan över 500-lappen.
 
  • Like
Reactions: PJW
Topp