• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Poll PP5227 - Vilken version är snyggast?

Vilken version av Calatravan 5227 är snyggast?


  • Totala väljare
    149

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Vilken är snyggast?

Patek-Philippe-Calatrava-5227_01.jpg
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Är rätt svag för rött guld men måste tyvärr rösta på den klassiska vitgulds-calatravan.
 

max

Dancing Queen
Hur kommer du fram till det max, för att jag är lite rödlätt (grisskär) i hyn?

Nope, för att den är vackrast men att jag personligen anser att jag passar bäst i vitt guld, eller rättare sagt att jag inte alls passar i verken gult eller rött guld och därför helst tar stål/platinum/vitt guld.
Du kan ju däremot bära upp guld och då faller valet i min mening på rödguldaren.

Sen är alla tre inget annat än fantastiska i verkligheten (även om den gulguldiga ser sjuk ut på översta bilden :D ) så det är svårt att misslyckas vilket val man än gör.
 

acce1999

Patek
2-Faktor
För egen del skulle jag förmodligen svara gulguld, bara för att förföras av rödguld och slutligen köpa vitguld... Kan man kryssa alla?

Skämt åsido. Gult känns klassiskt och safe. Brunt croco for leisure. Svart for business. Svengelska? Japp!

:D

Kryssar gult nu.

A

Edit: Redan tröttnat på guld-Rolexar??? Dags att dra vidare???
 
  • Like
Reactions: max
Topp