Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Porsche design dashboard?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aston, 25 juni 2015.

1. Aston
    Trådstartare

Aston Bonde

Som ny på forumet har jag en fråga om porsche designs nyare modeller. Är det som så många andra uppköpt av kineserna? Är det kvalitetsur eller bara ett namn? Någon som är insatt i märket? Tacksam för synpunkter.

yonsson och Bottenviken gillar detta.
  2. Rozzy

Rozzy Friends of KS

Från:
    Stockholm
    @Aston
    Porsche Design klockorna tillverkas numera av Eterna mig vetligen (tidigare IWC och innan dess Orfina). Eterna håller bra (normal Schweizisk) kvallité. Ägarstrukturen i Porsche Design vet jag inget om, men jag tror att de fortfarande är tyska. Klockorna håller bra nivå.

Läs detta som jag nyligen skrev så får du lite inblick i Porsche Designs historia;
    http://klocksnack.se/threads/dagens-klocka-av-rozzy-torsdag-v-7.35449/

//Rozzy

Cryssarn gillar detta.
  3. Aston
    Trådstartare

Aston Bonde

Tack för svaret. Intresant att läsa ditt inlägg. Eterna är i sig ett intressant märke. Jag fick boken Kon-Tiki av min pappa när jag var liten. ( utgiven 1952) Och de hade ju Eterna klocker på resan.

yonsson och Rozzy gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield