Laddar...
Nymans Ur 1851

Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Positano Italien

Diskussion i 'Lifestyle' startad av Roffe, 8 juli 2015.

1. Roffe
    Trådstartare

Roffe Borgare

Någon som har erfarenhet från Positano i Italien? 1 vecka med min flickvän, vi är 22 år. Skulle vara roligt och bra att höra lite vad ni (som varit där, om någon har) tycker/tyckte om det! MVH :D Hotelltips uppskattas också!

2. Aquastaren

Aquastaren Präst

Från:
    Stockholm
    Vackert, romantiskt, god mat, mycket backigt. Inget hålligång och mest barnfamiljer och äldre om jag minns rätt. Var där ca -95.
    Have fun!

Roffe gillar detta.
  3. Roffe
    Trådstartare

Roffe Borgare

Glömde kanske skriva att vi inte bokat och bestämt oss, men det är ett alternativ! :)

4. Aquastaren

Aquastaren Präst

Från:
    Stockholm
    Om jag vore som ni skulle jag åkt på något lite mer ungdomligare och med lägre priser. Tror att Positano är relativt dyrt.

Roffe gillar detta.
  5. orre

orre Stadsbo

Kan ju hänt lite på 20år. ;)

6. Portofino

Portofino Präst

Från:
    Stockholm
    Kör på! One Fire beachclub är ett måste.

chris.f gillar detta.
  7. SSL

SSL Friends of KS

Från:
    Blåkulla
    Aldrig hört. Vart i Italien ligger det?

8. Roffe
    Trådstartare

Roffe Borgare

Amalfikusten. Skärmavbild 2015-07-08 kl. 19.37.26.png

9. Aquastaren

Aquastaren Präst

Från:
    Stockholm
    Ja, absolut! Men byn/staden är byggt på en sluttning eller bergssida ner mot vattnet och det finns inte så mycket utrymme kvar att göra något nytt av. Men det har säkert förändrats en del!

orre gillar detta.
  10. Amesoeurs

Amesoeurs Stadsbo

Från:
    Örebro
    Jag har varit där! Ett fint och trevligt ställe, men skulle nog rekommendera att ni kanske bor i Salerno och istället gör diverse utflykter till olika orter, exempelvis Positano ;)

Roffe gillar detta.
  11. chris.f

chris.f Borgare

12. Roffe
    Trådstartare

Roffe Borgare

Tack för tipset, ska kika på det! :)
    Mjo. Sen att Capri och Positano inte är riktigt samma sak är ju en annan femma?

13. RicVin

RicVin Mr fredagsmys

Tror att jag skrev ngt om Positano i Capri tråden. Kanske det som syftas på.. Var där för 2 år sedan med frun. I Positano alltså.. Makalöst vackert!! Men kanske inget hålligångställe.. Mer romantik,mat och vansinnigt vackra vyer.
    Skulle gärna åka tillbaka men jag är ju 50+ och frugan strax under..
    Det var rätt dyrt har jag för mig. Vi tog en härlig båttur till Capri, kan rekomenderas även om Capri var ÄNNU dyrare...:)

Roffe gillar detta.
  14. Roffe
    Trådstartare

Roffe Borgare

Vi har kommit in på Santorini istället, verkar (som alla påstått här) som att det är dyrt som sjutton, hittade varken hotell eller flyg till vettigt pris, vi kanske är ute lite sent också, eftersom att vi ska åka om 2 v (typ) så det finns ju inte allt för mycket att välja mellan, de flesta hotellen var fullbokade osv.. Santorini var vi inne på först, sen vart det så mycket snack om krisen där nere och damen blev lite nojig men har nu ändrat tillbaka sig och inser att det inte är någon fara! :)

Aquastaren gillar detta.