• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Posta bilder på era väl använda länkar >>>>>>>>

Chuck

Patek
2-Faktor
Hittade denna på TRF, love it!
8ehyburu.jpg


Ta kort på era väl använda länkar och posta i tråden, gärna på boett med :)

Cheers Chuck
 

par

Patek
2-Faktor
Hittade denna på TRF, love it!
8ehyburu.jpg


Ta kort på era väl använda länkar och posta i tråden, gärna på boett med :)

Cheers Chuck


Sett värre men skulle aldrig utsätta något jag ägde för den plågan:) Iband lägger folk upp liknande bilder på trf och berättar att de bara haft den en månad sen ny, gör ont i mig.
 
Äh, som en viss KS:are sa en gång: Länkar är ju förbrukningsmateriel!

Skämt åsido, är det en keeper så tycker jag det är charmigt, men jag skulle dra mig för att köpa något som såg ut sådär.

Kan tyvärr inte bidra med bilder än, men om ett antal år kanske min oysterlänk också ser ut sådär! :D
 

Chuck

Patek
2-Faktor
Fina bilder hittils! Postar mina, översta länken använd sedan slutet på maj i år och understa sedan augusti 2013 .
5yny2aby.jpg
ape6u4az.jpg
ynymy6ed.jpg
unara2us.jpg


Breitling har härliga länkar för detta :)
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
Ha ha, återkommer senare med min senaste länk. Den har lätt tappat några % material.
/j
 

Icaras

Rolex
Rolex har nog de rassligaste länkarna jag känt på. Hade knappt vågat ha på mig dem ifall länken skulle brista ;)
 
Topp