Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Posta bilder..?

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sond, 17 juni 2013.

1. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Hur gör man för att posta bilder? Sorry, jag antar att det finns info om det men jag hittar det inte. Jag kör med Photobucket. Allra helst skulle jag vilja at det gick att direktposta fr Tapatalk. Någon?

2. daviden

daviden Karl X Admin

Från:
    Malmö
    Man kan direktposta via Tapatalk, men då lägger det sig på deras server - går att köpa till bilduppladdning i Tapatalk för ett par kronor tror jag(?).
    Går du in via webbläsaren finns det en bilduppladdningsknapp.

3. Icaras

Icaras Biskop

Från:
    De skånska skogarna
    Känns som detta borde inkluderas någonstans, säkert 3e tråden och 10e inägget angående detta denna månad.
    Kanske kan flika in det någonstans :)

4. Chrisse

Chrisse The King of Jesters

Från:
    Göteborg
    Photobucket!

5. max

max Dancing Queen

Från:
    Kungsholmen
    Om du har bilden på datorn:
    1. Klicka på "ladda upp bild"

2. En popup visas, Klicka på "Bläddra"

3. Välj den bild du önskar bifoga från din dator och klicka på "open"/"öppna"

4. Vänta tills bilden laddats upp och klicka sedan på den övre länken av de två som syns under bildminiatyren

5. Se till att texten är markerad och tryck på ctrl+c (alternativt högerklicka och välj kopiera)

6. Stäng alla popuprutor på valfritt sätt (ok, avbryt eller krysset) tills du är tillbaka i forumet. Placera markören i inlägget där du vill ha bilden och klicka på ctrl+v (alt högerklicka och välj klistra in)

7. Klicka på "Svara" för att posta inlägget :)

På iPhone kan det strula lite ibland (använder google chrome) där uppladdningen av fotot verkar hänga upp sig, men stäng då popupen och försök igen så brukar det fungera.
    Har du inte möjlighet att öppna popup (tex antivirus osv som blockerar) så högerklicka på "Ladda upp bild" och välj "öppna i ny flik" så kommer det att fungera. Du kan även behöva öppna en utforskare, leta upp bilden och sedan dra den till rutan i steg 2 istället för att trycka på bläddra.

Icaras gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield