• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Posta en bild på din favoritklocka!

Ministern

Founder
2-Faktor
Detta är min och till skillnad från de andra "opolerade" så är denna ärlig vilket innebär att det mattborstade är inte lika mattborstat som på en nyborstad..


20130904_160728_zps8ebd4af4.jpg
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Du om någon borde väl veta hur metaller reagerar på nötning och tidens tand..
Jao, men det beror helt på hur man burit uret. Dock blir inte ytor generellt särskilt blanka med slitage, snarare matta. Men jag menar egentligen inte att ifrågasätta ditt ur, utan mer idén.

Sedan har jag jäkligt svårt för när man har nyborstade länkar på slitna boetten.
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Av någon konstig anledning är min absoluta favorit min Explorer ref 214270. Egentligen är allt med den fel; jag är ingen Rolex fanboy, jag gillar vintage, jag gillar inte indexen, den har fel storlek, etc.

Men likt förbannat så sitter den på armen nästan varje dag.

2AA3CD77-4DC4-43BA-9FBB-14050D083AB9-25315-000009EFC354C19B_zpsc046644e.jpg



Så, i teorin gillar jag andra klockor jag har bättre. Men i praktiken är det denna som rullar mest...
 
Topp