Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Postmannen kom inte två gånger... cousinsuk

Diskussion i 'Diskussion' startad av Aboynamedsue, 30 maj 2013.

1. Aboynamedsue
    Trådstartare

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    Beställde för några veckor sedan lite småpryttlar från cousinsuk och eftersom det handlade om varor för runt hundralappen körde jag på vanligt non tracked internation mail.

nu har det gått snart tre veckor och inget brev/paket har ännu dykt upp. (normal lev. tid 3-7 dagar)

För tre dar sedan beställde jag ett nytt glas och valde då sign for Royal mail och idag dök paketet upp.

Som sagt, ingen fara på taket i och med att det handlade om småsummor, men kanske kan vara bra att känna till att brittiska posten strular ibland den med.

sensmoral: snålhet kostar! :banghead:

Ilux gillar detta.
  2. CaptainOats

CaptainOats Friends of KS

samma problem med armband från tyskland.
    gått mkt segare än vanligt.

3. yonsson

yonsson Kikuchiyo Kobra Kai

Från:
    GBG
    Royal mail är erkänt dåliga. Tyskarna är erkänt snabba.

4. Rber

Rber Biskop

Tråkigt!

Har blivit av med två klockor på raken via Royal Mail signed for. Som tur var så var de helt nya och kom från en handlare som tog på sig allting med en gång. Tredje gången gillt tog sig paketet utanför landet men då valde svenska Posten att hänga den på ytterdörren när ingen var hemma. :facepalm:

5. calzone

calzone Biskop

Jag vill påstå att både Tyska och Engelska posten är både billigare och snabbare än Svenska posten :)

6. Camo00

Camo00 Friends of KS

Från:
    Malmö
    Tog drygt tre veckor från Cousins en gång för mig med. Alla andra gånger har det gått på under en vecka... Ditt paket kanske dyker upp? :)

7. Aboynamedsue
    Trådstartare

Aboynamedsue Friends of KS

Från:
    O
    ja I´s not over until the fat lady sings...

8. _z_

_z_ Stadsbo

Beställde ett Isofrane från deras hemsida i lördags, fick det på tisdag! Nöjd :)

SGS3 via Tapatalk.

Mårtenssons ur Brookfield