• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Potpourri

Fabian

Patek
2-Faktor
Ibland vill man pröva och se vilka band som passar med vad och se ifall man möjligen kan få till en ny favorit.

image.jpg


image.jpg


Länge sedan jag använde Nato

image.jpg


image.jpg


Familjefoto på Nato

image.jpg


Men det slutar alltid med att man byter tillbaka.

image.jpg
 

Ernesto

Patek
2-Faktor
mjooo...men samtidigt inte. klockan är för blingig med vitguldsringen för att bära på ett sådant förstörst mockastrap. enlig mig alltså :)

Det slitna mockat skulle passa bra på min 1603... Annars tycker jag att rockan flyger högst på din 1601, förutom länken då.

PS, Ploppen är så jävla cool.
 

4cie

Rolex
2-Faktor
Verkligen en skön samling! DJn passar på det mesta förutom rocka. Hade varit trevligt att se hur Ploppen såg ut på rockabandet :)
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Verkligen en skön samling! DJn passar på det mesta förutom rocka. Hade varit trevligt att se hur Ploppen såg ut på rockabandet :)

Rockat är nog något för grönt. Skulle passa bättre i ett svartare dito. Tyvärr funkar ju inte ploppen på just detta rocka. Får pröva en annan gång
 
Topp