Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

PP 5711

Diskussion i 'Diskussion' startad av Oddset, 14 maj 2013.

1. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Går det att knalla in på Rob E och hämta en eller hur länge måste man vänta? Någon som vet?

2. Zed

Zed Swissera Forumsponsor

Från:
    Göteborg
    ca. 4 månader för Aquanauten. Säkerligen ännu längre för Nautilus.

3. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Ska kolla med dem imorgon. Rapport kommer!

Zed gillar detta.
  4. Rob E har ingen inne.

5. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Pratade med dem idag och de har ingen inne och vanligtvis är det någon som lagt handpenning på nästa exemplar. Just nu är dock nästa ex inte boka. Så...

Det var lite oklart när de skulle få in nästa ex. De lovade dock att återkomma med besked.

6. carlanton

carlanton Biskop

Är ganska säker på att de hade den i skyltfönstret på boutiquen i London, så det är väl bara att ta första bästa flyg.

7. cheepo63

cheepo63 Läderjesus

Från:
    Strängnäs
    Är du på fortfarande på jakt efter Gentas ikoner. Du köpte väl min IWC Inge om jag inte missminner mig. Lycka till i jakten på PP:n

8. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne

Jajamen, Ingen är dock såld igen då den inte kom överens med min taniga handled. Hade även en AP RO, men den fick också vandra vidare. Strike three :)

9. JS

JS Friends of KS

Har kollat runt på AP RO förut - varför sålde du din? Vore intressant att höra din uppfattning om den

10. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Den är fin! Väldigt snyggt polerad, grym urtavla och härligt verk. Gillade den mycket och hade gärna haft den kvar. Den gick för att jag ville prova annat. Det var modellen som heter 15300 och om jag skulle köpa en igen tror jag att det blir 15202 istället (smäckrare). Bara att slå till :)

Bra sugen även på AP Divern, men den är nog för stor för mina tunna handleder...

PS! Snygga endlinks på daytonan!

11. JS

JS Friends of KS

Tack vad gäller endlinks!

Mm, 15300 verkar fin, klurat på den sen en tid tillbaka. Men blev en daytona i stället :pirate:

12. Oddset
    Trådstartare

Oddset Borgare

Från:
    Skåne
    Det går ju att ha båda ;)

13. JS

JS Friends of KS

Naturligtvis - ska bara gå en runda till i parken och leta tomburkar :)

Mårtenssons ur Brookfield