• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PP 5711

Oddset

Cartier
Går det att knalla in på Rob E och hämta en eller hur länge måste man vänta? Någon som vet?

VA8oHAH.jpg
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
ca. 4 månader för Aquanauten. Säkerligen ännu längre för Nautilus.
 

Oddset

Cartier
Pratade med dem idag och de har ingen inne och vanligtvis är det någon som lagt handpenning på nästa exemplar. Just nu är dock nästa ex inte boka. Så...

Det var lite oklart när de skulle få in nästa ex. De lovade dock att återkomma med besked.
 

carlanton

Audemars
Är ganska säker på att de hade den i skyltfönstret på boutiquen i London, så det är väl bara att ta första bästa flyg.
 

cheepo63

Läderjesus
2-Faktor
Är du på fortfarande på jakt efter Gentas ikoner. Du köpte väl min IWC Inge om jag inte missminner mig. Lycka till i jakten på PP:n
 

Oddset

Cartier
Är du på fortfarande på jakt efter Gentas ikoner. Du köpte väl min IWC Inge om jag inte missminner mig. Lycka till i jakten på PP:n


Jajamen, Ingen är dock såld igen då den inte kom överens med min taniga handled. Hade även en AP RO, men den fick också vandra vidare. Strike three :)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Jajamen, Ingen är dock såld igen då den inte kom överens med min taniga handled. Hade även en AP RO, men den fick också vandra vidare. Strike three :)
Har kollat runt på AP RO förut - varför sålde du din? Vore intressant att höra din uppfattning om den
 

Oddset

Cartier
Har kollat runt på AP RO förut - varför sålde du din? Vore intressant att höra din uppfattning om den

Den är fin! Väldigt snyggt polerad, grym urtavla och härligt verk. Gillade den mycket och hade gärna haft den kvar. Den gick för att jag ville prova annat. Det var modellen som heter 15300 och om jag skulle köpa en igen tror jag att det blir 15202 istället (smäckrare). Bara att slå till :)

Bra sugen även på AP Divern, men den är nog för stor för mina tunna handleder...

PS! Snygga endlinks på daytonan!
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Den är fin! Väldigt snyggt polerad, grym urtavla och härligt verk. Gillade den mycket och hade gärna haft den kvar. Den gick för att jag ville prova annat. Det var modellen som heter 15300 och om jag skulle köpa en igen tror jag att det blir 15202 istället (smäckrare). Bara att slå till :)

Bra sugen även på AP Divern, men den är nog för stor för mina tunna handleder...

PS! Snygga endlinks på daytonan!
Tack vad gäller endlinks!

Mm, 15300 verkar fin, klurat på den sen en tid tillbaka. Men blev en daytona i stället :pirate:
 
Topp