• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

PP Aquanaut på nato

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Efter att ha sett tråden där Josef B testar nato på sin Aquanaut så kände jag att jag måste testa några enfärgade naton på min Aquanaut. Man vill ju inte gärna dö nyfiken så det blev en beställning från Singular och ikväll åkte dom på.

Här har ni resultatet! :)

Q1jHrng.jpg

xG1oHZp.jpg

SFgPkQK.jpg

gorLLTp.jpg


Natot i mocka till denna klockan va kanske ingen hit men visst funkar det med övriga naton! :wtf:
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Efter att ha sett tråden där Josef B testar nato på sin Aquanaut så kände jag att jag måste testa några enfärgade naton på min Aquanaut. Man vill ju inte gärna dö nyfiken så det blev en beställning från Singular och ikväll åkte dom på.

Här har ni resultatet! :)

Natot i mocka till denna klockan va kanske ingen hit men visst funkar det med övriga naton! :wtf:

Njaejeeeee men mockat skulle sitta som en smäck på min nya speedy :)
 

Omen

Heja Eslöv!
2-Faktor
Jag har träffat dig Mikael och du verkar vara en fin man med sunda värderingar, mockat rockar, men det rosa natot fungerar inte alls tyvärr..:)

Klockan är för övrigt som alltid underbar!
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor
Jag har träffat dig Mikael och du verkar vara en fin man med sunda värderingar, mockat rockar, men det rosa natot fungerar inte alls tyvärr..:)

Klockan är för övrigt som alltid underbar!

Det rosa var mest på skämt men kanske kan vara en väg för att få frugan att bli mer klockintresserad. ;)
 
Topp