• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Pre ceramic eller ceramic

xigzo

Audemars
Villken model anser ni vara mest toolig hit me
20170215_213321.jpg
 
Senast ändrad:

Xalle

Audemars
2-Faktor
Jag är ledsen men varje bild du postar på din dweller får den att se hemsk ut när den vanligtvis är så fin... o_O
Jävla onödigt kommentar för att vara politisk korrekt, men jag små skrattade likaväl och är enig i detta tillfälle om bilden! Har man aldrig sett en Dweller innan blir man ju inte direkt mer sugen av den bilden sorry TS :(

Absolut ingen intuition att vara krass du har en grym klocka:)


IMG_8920.JPG

Men till frågan jag säger att det blir jämnt skägg och det beror mest på dagsformen och humöret! Hade gärna haft en ifrån 80 talet och en ceramisk för jag anser att dom är tooliga på olika sätt! Jag var i valet och kvalet på SubC och SD4000, men föll till slut på en 114060 något som jag ångrar bittert idag eller iaf just nu när jag läser den här tråden.

Tillsist jag kan bli helt galen och att svepa ögonen fram och tillbaka baka och jämföra index markören kl 9 för att se om jag gillar den nya lite större eller den gamla som är bitte lite mindre. Gäller även markörena på bezelen blir inte klok :)
 

xigzo

Audemars
Jävla onödigt kommentar för att vara politisk korrekt, men jag små skrattade likaväl och är enig i detta tillfälle om bilden! Har man aldrig sett en Dweller innan blir man ju inte direkt mer sugen av den bilden sorry TS :(

Absolut ingen intuition att vara krass du har en grym klocka:)


IMG_8920.JPG

Men till frågan jag säger att det blir jämnt skägg och det beror mest på dagsformen och humöret! Hade gärna haft en ifrån 80 talet och en ceramisk för jag anser att dom är tooliga på olika sätt! Jag var i valet och kvalet på SubC och SD4000, men föll till slut på en 114060 något som jag ångrar bittert idag eller iaf just nu när jag läser den här tråden.

Tillsist jag kan bli helt galen och att svepa ögonen fram och tillbaka baka och jämföra index markören kl 9 för att se om jag gillar den nya lite större eller den gamla som är bitte lite mindre. Gäller även markörena på bezelen blir inte klok :)
Dålig bild eller vad
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Fyr- och femsiffrigt är mest tooligt. Vridringens position ändras inte lätt av misstag som på sexsiffrigt, dessutom är de äldre lättare och smidigare i konstruktionen.
 
Topp