Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Preciousmässan 2015

Diskussion i 'Diskussion' startad av Strindberg, 29 augusti 2015.

1. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

Kanske inte alltid de mest high end-klockmärkena, men lite bubbel och bling är väl aldrig fel?

Fler än jag som ska dit?

Preciousfair.se

2. Nero13

Nero13 Stadsbo

Från:
    Östergötland
    Känns inte som att det är så jätte mycket klockor på den mässan men kanske har fel? Blir lite långt att åka från Åtvidaberg bara för en massa "Parfym klockor"

3. Marckus

Marckus Präst

Från:
    Stockholm
    Casio, Fossil, Triwa och Stjärnurmakarna var de företag jag stötte på när jag ögnade igenom utställarlistan.

Nero13 gillar detta.
  4. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

Ja, i år var det ännu sämre än vanligt. I fjol var Ball där, och Seiko brukar ha några Grand, men annars är det klent.
    Men, lite mässa är väl aldrig fel, tänkte mest om någon mer ska dit, det är ju en företagsmässa, så vet inte om vanligt folk kan komma?

5. Larma

Larma Bonde

Pequignet är visst med på listan. En intressant tillverkare från Frankrike med eget inhouse-urverk. Gör rätt snygga klockor.
    http://en.pequignet.com/

6. don.h

don.h Bonde

Från:
    Orten
    när jag var inne och läste fick jag känslan att den riktade sig främst mot butiksägare och inköpare.. Så frågan är hur mycket jag som privatperson får ut

7. Strindberg
    Trådstartare

Strindberg Biskop

Ja, som sagt, det är ingen konsumentmässa. Tänkte mest om någon här ska gå "i yrket".

Mårtenssons ur Brookfield