• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Precis köpt en klocka på Rob E...

16610

Patek
2-Faktor
Skojar han med oss eller är detta på riktigt!? Säger som en VVS:are så detta är bara ett experiment=)
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Damer och herrar, som ni väntat :)

7mquWI7.jpg

KzOjUqY.jpg

ruDM9dt.jpg

Zhhnz4y.jpg

bDo9Xf0.jpg
 

tim.stockholm

Cartier
2-Faktor
Ajuste... fler bilder ;)

Men först, lite snack.

Efter gårdagens event kände jag att jag behövde något nytt på handleden - men vad?
Tillsammans med min fru drog vi in till Rob E då hon ville vara med och välja åt mig.

Vi provade lite olika modeller och kikade på flera tavlor. När vi hade hittat den perfekta konfigurationen så VIPS drog hon fram kortet och pröjsade den åt mig :angel:. En "sugar mama" ska alla ha!


P34L75n.jpg

Det blev en 116234, med jubileé, fluted bezel och tuxedo dial.

6JhIxce.jpg

Sitter som en smäck!


Tack för titten och sorry att det inte blev en Skydweller eller Platina Daytona.
Tack ROB-1832, kanon service och kundbemötande som vanligt!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Ajuste... fler bilder ;)

Men först, lite snack.

Efter gårdagens event kände jag att jag behövde något nytt på handleden - men vad?
Tillsammans med min fru drog vi in till Rob E då hon ville vara med och välja åt mig.

Vi provade lite olika modeller och kikade på flera tavlor. När vi hade hittat den perfekta konfigurationen så VIPS drog hon fram kortet och pröjsade den åt mig :angel:. En "sugar mama" ska alla ha!


P34L75n.jpg

Det blev en 116234, med jubileé, fluted bezel och tuxedo dial.

6JhIxce.jpg

Sitter som en smäck!


Tack för titten och sorry att det inte blev en Skydweller eller Platina Daytona.
Tack ROB-1832, kanon service och kundbemötande som vanligt!


Riktigt riktigt läcker, stort grattis!
 
Topp