Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Precista dot com?

Diskussion i 'Diskussion' startad av seikoswede, 17 oktober 2013.

1. seikoswede
    Trådstartare

seikoswede Borgare

Satt och googlade på Precista då jag funderar på att införskaffa en dylik, eller en CWC, när jag av en slump träffade på http://www.precista.com/

Trodde ju att Precista bara såldes på Timefactors men hittar ingen information om det finns någon koppling mellan de två.

Någon som vet?

UTC:n är ju faktiskt rätt tilltalande, i alla fall för mig och för att vara en billigklocka.

Vänligen

Jim

2. Jockinho

Jockinho Friends of KS

Från:
    Motala
    TF's ägare tror jag äger precistanamnet så dessa blir isf fake om ingen koppling finns. Bäst kolla upp innan :-/

3. seikoswede
    Trådstartare

seikoswede Borgare

Det var det första jag tänkte på men samtidigt skall man ju inte måla fan på väggen heller innan man vet.

Skall googla lite till får vi se?

Jim

4. Denke

Denke Drottning Kristina Admin

Från:
    Stockholm
    Har något vagt minne av detta diskuterades på tz-uk och att det varit juridiskt tjafs mellan Timefactors och den där sidan. Om jag inte minns fel så hade de hittat nåt kryphål juridiskt för att kunna använda varumärket i typ ett land i hela världen men att det räckte för att kunna sälja online. Minns inte exakt, men nåt sånt...

5. seikoswede
    Trådstartare

seikoswede Borgare

Ok, tack
    Ok, tack för det O Store Hövding!

Hade väl inte tänkt köpa egentligen och så har vi kanske varnat andra för att det kan finnas tveksamheter.

Jim

6. Dalomo

Dalomo Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Intressant. Kan hålla med om att UTC:n skulle passa som en trevlig semester beater. Finns ju även på www.milwatches.com...

7. seikoswede
    Trådstartare

seikoswede Borgare

Mårtenssons ur Brookfield