• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Precista PRS-82. Vad tycker panelen?

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Känner en som har en. Ser mycket bättre ut i verkligheten än på bild. Polarns används rejält och funkar hur bra som helst. Mycket klocka för liten peng.
 

wundlander

I know I look great in my Mustache
Väldigt snygg men jag är beredd att hålla med om att en knallfräsch lume hade känts rättare.
 

Jens

Greedo
Tycker på gilla-knappen när det gäller klockan i sin helhet.
Är dessutom svag för den typen av krona och avsaknaden av kronskydd.




J
 

Mattan

Panerai
Njaa, då kan man väl hitta en riktig vintage med ungefär samma stuk för en hyfsad peng. Har lite svårt för "låtsas vintage". Men gillar man vintage men måste ha nytt så visst.
 

Pappi

Bib Fortuna
2-Faktor
Asymmetriska boettformen är kul men färgerna på visare och index är inte kul. Det hade suttit fint om de hade varit bara lite off white - och samma. Trots det så får den absolut godkänt av mig.
 

babanker

Panerai
Riktigt kul form på boetten. Tyvärr skulle jag inte kunna titta på den utan att tänka på att visaren faktiskt ser ut som en penis, vilket Dalomo påpekade. :p
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Färgerna på visarna matchar ju inte urtavlan. Visarnas form ser keff ut och fakepatina är det töntigaste som finns, så nej, den gillar jag inte.
 

Pope

Cartier
Gillar den skarpt. Visst, som andra påpekat, kasnke hade varit snyggare med annan färg på visare.
Snopp på armen är ju rätt kul faktiskt. :)
 

Ako

Rolex
2-Faktor
Jag gillar den för dom pengarna ...
Är dock lite skeptisk till en ny klocka med dykstil som funkar till 200m ...
Gillar minst 500m ,känns mer "äkta"...
 
Topp