• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premiär för grillsäsongen

HeliDive

Cartier
Första grillningen på landet med bla handjagad korv, avocado/mango salsa, mozarella,bacon,basilika bröd och div grönsaker
IMG_3360.JPG
Ser riktigt, riktigt gott ut!:)
 

Zacke

Vacheron
2-Faktor
Det där lät ju jäkligt intressant och bra! Berätta gärna mer!


Förra året fick jag en korvmaskin när jag fyllde år. En kombinerad köttkvarn med korvhorn till. I julas bestämde jag mig för att pröva den för första gången och då gjorde jag massa korv som jag frös ner. Jag plockade nu fram korven för grillning. Korven har smak av enbär, rosépeppar och salvia.
 

Erikd

Cartier
Förra året fick jag en korvmaskin när jag fyllde år. En kombinerad köttkvarn med korvhorn till. I julas bestämde jag mig för att pröva den för första gången och då gjorde jag massa korv som jag frös ner. Jag plockade nu fram korven för grillning. Korven har smak av enbär, rosépeppar och salvia.

Jaha där förlängdes önskelistan då...

edit: manligt att fixa sin egen korv!
 
Topp