• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premiär!! Gtg Jönköping(livetråd)

jandan

Panerai
AAAhhhhh, hur kunde jag missa detta, såg tråden när jag kom hem igår kväll, efter att ha varit och hämtat en nyckel i just, ja, Jönköping :grumpy: Ser trevligt ut, hoppas ni hade det gött!!!
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Tack för alla härliga bilder, ni såg ut att ha det riktigt trevligt :)

Storyn om Milgaussen är ju förjävla skön!
 

MJ24

Patek
2-Faktor
Tack för alla härliga bilder, ni såg ut att ha det riktigt trevligt :)

Storyn om Milgaussen är ju förjävla skön!


Visst är den…och enligt vad Fredrik på Engströms kommer ihåg var mannen med Milgaussen inte ens inne för att göra något år Rolexen, utan skulle egentligen bara byta batteri i en annan klocka!
Sen utvecklades sig som det gjorde…och Fredrik ringde Kaplans för att kolla värde...
Kunden blev minst sagt överraskad av beskedet!:)
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Visst är den…och enligt vad Fredrik på Engströms kommer ihåg var mannen med Milgaussen inte ens inne för att göra något år Rolexen, utan skulle egentligen bara byta batteri i en annan klocka!
Sen utvecklades sig som det gjorde…och Fredrik ringde Kaplans för att kolla värde...
Kunden blev minst sagt överraskad av beskedet!:)

Bra att du förtydligade storyn på Milgaussen, jag var inte helt 100 på hur den utspelade sig :)
 

Beastie

Mr Cowbell
2-Faktor
Vad var värde på milgaussen då? Har inte sett det i tråden. Ägaren blev förvånad, betyder det 500k eller ett paket bubbelgum o_O?
 

Maro

Audemars
Mycket fina klockor ni fick klämma på!! Men come on... Jag vill också vara en sån cool gubbe, och ha sån klocka då!!
 
Topp