• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premiärvisningsevent för Halda Race Pilot i GBG (Bergströms Ur) - 22 maj

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Kommer bli en tillställning med många trevligheter, dinkan, folket och butiken. Ni kanske t.o.m. kan stöta på Aurum då han kommer smyga runt där.

CFkwRYd.jpg
 

TKVF

Panerai
Jag skall försöka dyka upp. Bara för att kolla på klockan. Och sedan för att kolla lite på Rolex och Tudor också.
 
D

Deleted member 1265

Guest
Spännande om ni berättar mer om era intryck efteråt.
Jag gillar iden med varvtidtagnig (nödvändigt för mina 10-20 varv på toursitenfahrten;) ), men tycker chronographen ger lite rörigt intryck.
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
Spännande om ni berättar mer om era intryck efteråt.
Jag gillar iden med varvtidtagnig (nödvändigt för mina 10-20 varv på toursitenfahrten;) ), men tycker chronographen ger lite rörigt intryck.
Kronografen? Den digitala modulen är faktiskt riktigt lättmanövrerad så rörig vet jag inte? För du menar inte den mekaniska modulen från Zenith med kraftreservsmätare?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Kronografen? Den digitala modulen är faktiskt riktigt lättmanövrerad så rörig vet jag inte? För du menar inte den mekaniska modulen från Zenith med kraftreservsmätare?
Fört om jag säger fel, menar följande:
VrStz6R.jpg

Digitaldelen ser riktigt ball ut, men priset är det 100k ca?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Ni som går på visningen kan ni kolla om man bara kan köpa racemodulen, o vad den kostar?
 
D

Deleted member 1265

Guest
Vet inte om digitaldelen av Halda ska kunna konkurrera med en driftbox, min chansing att så inte är fallet.
Visst om digitala delen av halda ger mig lika mkt info som en driftbox, ja då kan det vara värt flera ggr pengarna för en stiligare lösning än sladdar högt o lågt i kupen o e ful driftbox i vindrutan.
 
Topp