• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

Selvedge

Rolex
Ska bli grymt spännande att följa i år, hoppas någon skräll kan utmana de stora! För övrigt klappar hjärtat för gunners!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Snygga färger men fel jag! We all agree Aston Villa are magic :cigar:, är nog det första laget jag lärde mig namnet på. Var 6-7 bast någon gång på 70-talet, kommer ihåg att vi hade som en liten serie en vinter i en gympasal. Mitt lag blev tilldelad Aston Villa, allt sedan dess har jag hållit på Villa.

images


Darren-Bent_R_2407722b.jpg


16002037.jpg


Aston_Villa_team_vs_FH_August_2008.jpg
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Snygga färger men fel jag! We all agree Aston Villa are magic :cigar:, är nog det första laget jag lärde mig namnet på. Var 6-7 bast någon gång på 70-talet, kommer ihåg att vi hade som en liten serie en vinter i en gympasal. Mitt lag blev tilldelad Aston Villa, allt sedan dess har jag hållit på Villa.

images


Inte bara färgerna gemensamt, tyvärr.
Storhetstiden för våra klubbar ligger några år tillbaka och det ser inte ut att ljusna inom överskådlig framtid....
Men, hoppet är ju det sista som överger människan eller hur?
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor



Haha...jag håller med dig till 100%, bäst före datumet har gått ut för länge sedan, men så länge det finns liv så finns det ju hopp heter det :D. Blir ingen titel i år heller, hoppas att dom kan hålla sig på övre halvan i år iaf. Vi får hålla tummarna för våra lag WHU...
 
  • Like
Reactions: WHU

Galaxy

Rolex
Kan knappt någonting om fotboll, men jag hejar på Man City av gammal vana. Carlos Tevez var när jag var lite minde min fotbollsidiot, speciellt när han spelade där.
 

Hubbatix

Cartier
wycombe-806x605198-46079.jpg


Lär väl dröja några säsonger innan det är dags för PL dock, med tanke på att de med endast en hårsmån lyckades undvika amatörligan förra säsongen... Bra start på säsongen i lördags med en 2-0-seger borta mot Newport!
 

Hubbatix

Cartier
Ptja, det började runt -93 med att jag såg en bild i nån av de där sunkiga fotbollsblaskorna som riktade sig till ungdomar (Goal, Shoot eller Match, nåt sånt hette tidningen...). Fastnade för de snygga tröjorna eftersom de har samma blåblå som Djurgår'n, fast i kvartar istället för ränder. Började följa dem lite efter det och till slut så blev det ett favoritlag. Har bara varit över och kollat en gång, men det blir nog fler vändor dit så småningom.

I ärlighetens namn ska jag tillägga att jag har hållit på Arsenal sedan jag var en liten kotte, men dagens moderna fotbollscirkus äcklar mig.
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Ptja, det började runt -93 med att jag såg en bild i nån av de där sunkiga fotbollsblaskorna som riktade sig till ungdomar (Goal, Shoot eller Match, nåt sånt hette tidningen...). Fastnade för de snygga tröjorna eftersom de har samma blåblå som Djurgår'n, fast i kvartar istället för ränder. Började följa dem lite efter det och till slut så blev det ett favoritlag. Har bara varit över och kollat en gång, men det blir nog fler vändor dit så småningom.

I ärlighetens namn ska jag tillägga att jag har hållit på Arsenal sedan jag var en liten kotte, men dagens moderna fotbollscirkus äcklar mig.
Jag älskade historien tills Arsenal kom in i bilden :)
 
Topp