• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

M.U

Rolex
Tacka gudarna för att Fellaini inte fick spela idag! fattar inte vad LVG ser i honom..
Sinnessjukt att han fick spela 90 mot Liverpool

Tycker Roy Keane summerade det rätt bra: "An injured Bastian Schweinsteiger is better than a fit Marouane Fellaini."
Fellaini är det inget större fel på. Det är coachningen av honom som är fel. Kolla bara hur bra han var under andra halvan av Moyes säsong när han enbart var offensiv och hemma på hörnorna. Men att se honom utanför motståndarnas straffområde i 90minuter mot Pool var inge vidare... Då är han ju sämst på planen..
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Fellaini är det inget större fel på. Det är coachningen av honom som är fel. Kolla bara hur bra han var under andra halvan av Moyes säsong när han enbart var offensiv och hemma på hörnorna. Men att se honom utanför motståndarnas straffområde i 90minuter mot Pool var inge vidare... Då är han ju sämst på planen..

Att han sen inte kan vinna en enda nickduell är för mig ett stort frågetecken med tanke på hans längd.. De få han vinner blir han avblåst på eftersom han aldrig kan hålla in armbågarna.. Han har börjat spela riktigt fult på senare, gillar inte alls honom längre!

Vet inte vad som har hänt men som du säger var han helt klart mycket bättre under Moyes!
 

M.U

Rolex
Att han sen inte kan vinna en enda nickduell är för mig ett stort frågetecken med tanke på hans längd.. De få han vinner blir han avblåst på eftersom han aldrig kan hålla in armbågarna.. Han har börjat spela riktigt fult på senare, gillar inte alls honom längre!

Vet inte vad som har hänt men som du säger var han helt klart mycket bättre under Moyes!
Fast det är inte många mittfältare som vinner nickdueller på mittplan då försvarare ofta kommer i fart och således har fördel. Håller med dig angående armbågarna, riktigt fult... Jag hade försökt att enbart ha honom i straffområdet, på nickskarv och targetplayer. Han har för usel teknik på fötterna för att ens försöka lägga en pass på dom..
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Derby imorgon, chans på dubbeln iår.
Möter upp mina Gunnerskompisar med de här på fötterna!
20160408_201216.jpg
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Arsenal ser ju fortsatt livrädda ut för att vinna ligan så ser bra ut! Trodde ni var ute ur kampen om CL med men med det här resultatet och Spurs borta för oss (United) imorgon så lever ni helt klart!
Nja, tror vi är borta faktiskt, hade nog behövt vinna idag.
Men, det var en jävligt underhållande match
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Känns som att det kommer bli jäkla tajt
3 av 5 är ju inte skitenkelt och spurs spelade grymt idag och Arsenal har ju ett rätt enkelt schema
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Håller varken på läster eller whu
Men lite hård utvisning på Vardy och sen straff för whu tycker jag
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Håller varken på läster eller whu
Men lite hård utvisning på Vardy och sen straff för whu tycker jag
Håller med om utvisningen, tycker inte att han filmade, mer att de krokade ihop.
Angående straffen, så gav domarn tillbaka med råge......
Den stora frågan är givetvis, va fan gör Caroll i eget strafforåde!?!?
 

Miami

Rolex
2-Faktor
Håller med om utvisningen, tycker inte att han filmade, mer att de krokade ihop.
Angående straffen, så gav domarn tillbaka med råge......
Den stora frågan är givetvis, va fan gör Caroll i eget strafforåde!?!?

Anfallare ska hålla sig i motståndarnas straffområde ;) jäkla klumpigt
Trodde nog ligan var körd där för L
 
  • Like
Reactions: WHU

WHU

Panerai
2-Faktor
Anfallare ska hålla sig i motståndarnas straffområde ;) jäkla klumpigt
Trodde nog ligan var körd där för L
Precis, han ska inte ens ge domare chansen att blåsa straff!
Är lite kluven, ville givetvis att WH skulle vinna, men har inte så mycket över för Spurs;)
 
Topp