• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

Anton

Omega
Fy fan för Chelseas "eh vi skiter i det grabbar insats" idag och så arg på mitt eget patetiska j...a skitlag som inte ens kan slå en av senaste decenniets sämsta premier leaguelag Aston villa som har noll att spela för :banghead:

Nu lär det bli championship, och då kanske alla jävla överbetalda med noll klubbkänsla säljs (dvs. sälj alla utom Elliot, mbemba, lascalles, kanske behålla jamnaat. Mitrovic med om han kunde lära sig avsluta men det ser ju mörkt ut med det)... Och framförallt, framförallt sälj sissoko tror förövrigt Bosse Petersson kan väldigt intresserad där...

Härlig lördag...

Är verkligen en enorm bedrift att inte lyckas slå Villa, helt sjukt att ett flertal spelare inte har en nedflyttningsklausul som tex Shelvy som kommer tjäna grova pengar i Champion.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Är verkligen en enorm bedrift att inte lyckas slå Villa, helt sjukt att ett flertal spelare inte har en nedflyttningsklausul som tex Shelvy som kommer tjäna grova pengar i Champion.

Helt sjukt att de köpte 5st mittfältare och alla sitter på bänken, helt sjukt att de inte köpte några ytterbackar och vettig forward i januari (doumba verkade ju väldigt bra, har han ens spelat mer än 5min...), överlag helt sjukt att de alltid anställer en soppa till manager och väntar in i sista med att byta. Hade benitez haft lite mer tid hade det nog kunnat se annorlunda ut, kan iaf det där med defensiv.
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
" Zchlatan är klar för Manchester United! "

Inte för att jag bryr mig nämnvärt vad han skulle hamna någon stans, då jag inte är någon större fan av han, men visst FAN är det kul att Zchlatan är klar för Premier League, ska bli kul och se hur han kommer att tas i mot i England!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
" Zchlatan är klar för Manchester United! "

Inte för att jag bryr mig nämnvärt vad han skulle hamna någon stans, då jag inte är någon större fan av han, men visst FAN är det kul att Zchlatan är klar för Premier League, ska bli kul och se hur han kommer att tas i mot i England!
Enligt mig så har han allt att förlora på att gå till England, men det ska bli jävligt roligt att se han där!
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Klart kungen går till största klubben i England!
CmMT6rTUkAEfbmE.jpg
 

Birchgrove

Vacheron
2-Faktor
Om inget oväntat inträffar så tippar jag Man Utd, Man city, Arsenal och Chelsea som top 4.
Uppstickare Tottenham och West Ham.
Tror inte Leicester når upp till samma form igen.
Sen har vi Liverpool, svårt att sia om dom, men i Klopp har dom en bra och erfaren tränare, tror dock inte truppen räcker till, utan dom slutar 7-8 någonstans.
 

Richie

Audemars
2-Faktor
Underbart! Tänkte beställa min när jag kommer hem från semestern :)

Tror (självklart färgad...) United vinner iår... eller så totalfloppar dom.. Men har en bra känsla :)
Man hoppas ju att Mou+Ibra ska göra underverk, dessvärre tror jag inte riktigt det blir så lätt..
 

Sjobedan

Rolex
Ok boys, jag och två vänner ska till Manchester 10/9 för att se derbyt. Var får man tag biljetterna, boendet tillsammans med flyg? Vaaaaar?
 
Ok boys, jag och två vänner ska till Manchester 10/9 för att se derbyt. Var får man tag biljetterna, boendet tillsammans med flyg? Vaaaaar?
Utnyttjar aldrig glorifierade svartabörshandlare ( resebolag ) så har ingen aning om deras priser men var beredd på jävligt höga priser på flyget till Manchester den helgen. Försökte boka åt mig och grabben men priset för oss båda låg en bra bit norr om 10K. Nej, vi ska inte se den matchen btw.
 

Sjobedan

Rolex
Utnyttjar aldrig glorifierade svartabörshandlare ( resebolag ) så har ingen aning om deras priser men var beredd på jävligt höga priser på flyget till Manchester den helgen. Försökte boka åt mig och grabben men priset för oss båda låg en bra bit norr om 10K. Nej, vi ska inte se den matchen btw.
Hur skulle det vara att ta tåget till Manchester från London tex?
 
Hur skulle det vara att ta tåget till Manchester från London tex?
Det funkar, vi flyger Västerås - Stansted och tar tåget till Liverpool. Tar typ 2 timmar, liknande till Manchester. Kostar typ en tusenlapp t.o.r för mig och 11 åringen. Vi brukar alltid flyga till Manchster men denna helg var priset mer än dubbelt så högt mot normalt.
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Jag å familjen ska till London höstlovet (åker sista fredagen i oktober å stannar till tisdag). Vill gärna se en PL match, men priserna är ju omöjliga... 3K+ för Arsenal/Chelsea via 2:a handsmarknader. Finns det inga "vanliga" vägar att få biljetter för "vanligt fôlk"? Upp till 1500-2000:- totalt kan jag sträcka mig, men över blir ju bara löjligt...

Nu lutar det åt Championshipmatch istället; Fulham mot Huddersfield. Är det "värt det"? Är det ändå en upplevelse för en 10-åring som ändå varit på både nästan fullsatta Alsvenska matcher på Tele2 och landskamper på Friends?

Tips å råd mottages tacksamt!
 
Jag å familjen ska till London höstlovet (åker sista fredagen i oktober å stannar till tisdag). Vill gärna se en PL match, men priserna är ju omöjliga... 3K+ för Arsenal/Chelsea via 2:a handsmarknader. Finns det inga "vanliga" vägar att få biljetter för "vanligt fôlk"? Upp till 1500-2000:- totalt kan jag sträcka mig, men över blir ju bara löjligt...

Nu lutar det åt Championshipmatch istället; Fulham mot Huddersfield. Är det "värt det"? Är det ändå en upplevelse för en 10-åring som ändå varit på både nästan fullsatta Alsvenska matcher på Tele2 och landskamper på Friends?

Tips å råd mottages tacksamt!
Kolla med klubbarna, ibland kan man ha tur. När det gäller Fulham så är det fortfarande en ok upplevelse iaf för en liten knatte. Någon vidare stämning ska ni dock inte räkna med, den dog i England för många år sedan bortsett från nån enstaka match.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Premier league känns sååå b i år, tacka vet jag championship där händer det grejer! Inte alls bitter över att Newcastle åkte ned såhär två veckor innan premiären :blackeye:

Kanske borde starta en championship tråd :bookworm:
 
Topp