• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

Sammeh

Cartier
Dags att inviga Premier League året 2017 och damma av den här tråden! Vad tror ni, vem står som segrare om en si så där 17 omgångar? :)
 
Tror det blir Chelsea som står över på pallen när säsongen är över vilket känns OK så länge pool inte vinner är jag nöjd (united fan).
Men något jag tycker är under all kritik detta år är domarnas insatser! Helt overkligt vilka orimliga beslut som tagits och missar som gjorts
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Tror det blir Chelsea som står över på pallen när säsongen är över vilket känns OK så länge pool inte vinner är jag nöjd (united fan).
Men något jag tycker är under all kritik detta år är domarnas insatser! Helt overkligt vilka orimliga beslut som tagits och missar som gjorts
Kan du ge oss några exempel?
 

ollkli

Rolex
2-Faktor
Tror det blir Chelsea som står över på pallen när säsongen är över vilket känns OK så länge pool inte vinner är jag nöjd (united fan).
Men något jag tycker är under all kritik detta år är domarnas insatser! Helt overkligt vilka orimliga beslut som tagits och missar som gjorts

Jag har två mkt bra exempel. Domarna har missat 2 solklara röda på Rojo den dåren. Som borde följts av flera matchers avstängning.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Jag har två mkt bra exempel. Domarna har missat 2 solklara röda på Rojo den dåren. Som borde följts av flera matchers avstängning.
Jag har tyvärr inte följt PL slaviskt i år som jag brukar(har fått barn)
Men det jag har sett så är det inte värre än vanligt, finns alltid några idioter som gör glidtacklingar/armbågar/tröjdragningar/filmningar/tjuvknep/offside som missas av domarstaben.
En del av dessa saker är faktiskt en del av spelet, fast det så klart är ett regelbrott om det upptäcks av domaren, dock så är det vissa saker som inte hör hemma på en fotbollsplan och sånt beteende bör straffas mycket hårdare i efterhand.
 

Tre333

Cartier
Hoppas på Liverpool!

Snälla sluta gnälla o skälla på domaren. Lägg kraft, tid o energi på annat som o heja på vilka du nu vill :)
 
Hoppas på Liverpool!

Snälla sluta gnälla o skälla på domaren. Lägg kraft, tid o energi på annat som o heja på vilka du nu vill :)
Absolut, det är del av charmen och är oftast förlåtande mot domarna. Men det är just denna säsong som det har vart väldigt många beslut som i sig har varit direkt avgörande för matcherna, tänker framförallt offsidemål och straffar.
 

Tre333

Cartier
Instämmer att det var/är bra för ligan att Chelsea fick stryk! Samt att Liverpool inte "tappa" så mkt med sitt x här sist.

Någon som vart t Liverpool o kan rekommendera bra hotell samt biljetter etc? Körde GO sport t Arsenal sist o det funkade mkt bra!
 
Instämmer att det var/är bra för ligan att Chelsea fick stryk! Samt att Liverpool inte "tappa" så mkt med sitt x här sist.

Någon som vart t Liverpool o kan rekommendera bra hotell samt biljetter etc? Körde GO sport t Arsenal sist o det funkade mkt bra!
Hotell kan jag rekommendera hur mycket som helst. När det gäller biljetter är det värre, samtliga resterande ligamatcher är slutsålda och jag lyckades själv bara komma över Bournemouth i sista släppet. Finns säkerligen massa av resebolag eller för att kalla dem vid sitt rätta namn, glorifierade svartabörshajar, som har biljetter.
 

mofo

Audemars
2-Faktor
Viktig vinst för Arsenal idag, resultaten har gått deras väg än så länge denna omgång.
Sen vet man inte riktigt vad man ska säga om domaren en sådan match heller...
Nu ska bara Chelsea också tappa lite poäng, HEJ HULL!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Bumpar tråden innan det drar igång!
Så vad tror vi?
Vilka vinner, vilka åker ur?
Själv ser jag med skräckblandad förtjusning fram emot nästa helg:eek:
Blir väl som vanligt, himmel och helvete....
COYI
 
Topp