• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

image.jpg
 

Tre333

Cartier
Liverpool! :)
Såg Arsenal - City igår och Arsenal var riktigt bra. Någon som vet varför de fick byta fler än ordinarie 3 under denna Charity Shield match?
 

Zose

Omega
2-Faktor
Följer PL noga via Eurosportappen, har dock varken några kanaler eller tid att se matcher nuförtiden. Favoritlaget är nog ändå Leeds United, framförallt efter framgångarna på 90-talet.
 

almeyero

Panerai
Lokala laget Rågsveds IF är det enda i mitt hjärta ;)

Skämt åsido, håller på West Ham sen barnsben sen min mosters man gav mig en matchtröja när jag föddes, tyckte även att färgerna var de coolaste som fanns under hela min uppväxt. Galningen Di Canio var stora idolen. Värt att tillägga att det inte har varit lätt att växa upp som West Ham supporter när kompisarna håller på Barca, Real, Manchester United och så vidare. Kan glädjas åt att en av vännerna som är halvengelsk håller på Fulham så han har fått ta emot mest skit haha.

Håller även ett öga öppet på Bayern München på grund av att farsan hållt på så länge som jag kan minnas, men som sagt det är väldigt ytligt mellan mig och Bayern.

Det jag och farsan har gemensamt är iallafall att vi alltid håller på lagen från Balkan, vilka dom än möter.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Lokala laget Rågsveds IF är det enda i mitt hjärta ;)

Skämt åsido, håller på West Ham sen barnsben sen min mosters man gav mig en matchtröja när jag föddes, tyckte även att färgerna var de coolaste som fanns under hela min uppväxt. Galningen Di Canio var stora idolen. Värt att tillägga att det inte har varit lätt att växa upp som West Ham supporter när kompisarna håller på Barca, Real, Manchester United och så vidare. Kan glädjas åt att en av vännerna som är halvengelsk håller på Fulham så han har fått ta emot mest skit haha.

Håller även ett öga öppet på Bayern München på grund av att farsan hållt på så länge som jag kan minnas, men som sagt det är väldigt ytligt mellan mig och Bayern.

Det jag och farsan har gemensamt är iallafall att vi alltid håller på lagen från Balkan, vilka dom än möter.

SOM jag har väntat på dig!!!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Skräll!?!? Vi tog tre raka mot Spurs förra året!;)
Förstår precis vad du menar, tyvärr så har vi dåligt med spelare att "skrälla" med.
 

almeyero

Panerai
WHU

Själv har jag den här trion på väggen.

Di Canio tavlan är signerad av kungen själv. Även Bobby Zamora tavlan är signerad, av Zamora då såklart. Bilden är från när han tog upp oss i PL igen.
Tevez är tyvärr inte signerad..

image.jpg
 

Ingeröd

Omega
En titel i säsongens första tävlingsmatch för Arsenal känns riktigt bra :) Halkade in på dem c:a 1990 av skäl jag inte riktigt minns.

Kastar in en kockrelaterad bild tagen på jobbet:

image.jpg


Att det oftast går åt fanders för GAIS när det ser som bäst ut är jag van vid. Har en längre bakgrund, men att se dem slå Örebro(?) på Ullevi 1987 och därmed ta sig upp i Allsvenskan igen var sååå stort! Där och då fastnade jag hopplöst för Sveriges mesta jo-jo-lag.
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    129 KB · Visningar: 66
Topp