• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Premier League

D

Deleted member 4412

Guest
Synd bara att han fick hybris i sunderland haha. Har följt honom sen han gick till Celtic o va en av de tre amigos där. Han va den mest sevärda fotbolls spelaren jag någonsin sett, hände alltid nåt haha.
Jo blir nog en grym fajt!!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Ska bli kul däremot me Ballotelli tillbax på brittisk mark. Får se om de blir bu eller bä:)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Skumt förresten att ingen av er Hammers fans nämnt nåt om min profilbild. Han e ju den bästa ever som spelat för er..

Jodå, den är noterad, men han har ju nån ful jävla onsdagströja på sig.....
Lite bättre hade du väl kunnat göra, om du ville ha pluspoäng;)
Vi avhandlade Kungen/Dåren lite tidigare i tråden.
Btw, Chelsea? Gillar du inte sport?!?!

Ps: De vinner PL den här säsongen!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Jodå, den är noterad, men han har ju nån ful jävla onsdagströja på sig.....
Lite bättre hade du väl kunnat göra, om du ville ha pluspoäng;)
Vi avhandlade Kungen/Dåren lite tidigare i tråden.
Btw, Chelsea? Gillar du inte sport?!?!

Ps: De vinner PL den här säsongen!
Jo ja gillar väl sport MEN älskar fotboll:). Haft säsongskort till solna laget i över tio år, åkt på en del fotbollsresor till england o italien, går på de flesta landskamper. Dock måste man som chelsea fan alltid poängtera att ja höll på dom INNAN ryssen köpte klubben. De va ju lite av en revolution Gullit stod för när han tog över men ja klagade absolut inte när vi va på håret att kånka innan ryssen köpte klubben. Kan ju inte klaga när klubben kan köpa världsspelare o ha chansen på titlar liksom:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
By the way, 13 rätt e respekt! Hoppas ja får in det den här säsongen oxå:)
I lördags blev det 7 rätt haha
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Ska bli kul däremot me Ballotelli tillbax på brittisk mark. Får se om de blir bu eller bä:)

Absolut, det ska bli kul, han är verkligen sevärd i sina bästa stunder!
Men, jag har ännu inte luskat ut tanken med värvningen, hur ska de spela med honom?.
Det är väl därför man har ett vanligt kneg och inte sitter på bänken och coachar.....
 
D

Deleted member 4412

Guest
Angående onsdagsklubben så bildade di canio o carbone ett av de mest sevärda anfallsduon i premier league historien!! Dom slog ju både arsenal o united hemma 97-98 med bla en halv bicykleta av di canio:)
 
D

Deleted member 4412

Guest
Absolut, det ska bli kul, han är verkligen sevärd i sina bästa stunder!
Men, jag har ännu inte luskat ut tanken med värvningen, hur ska de spela med honom?.
Det är väl därför man har ett vanligt kneg och inte sitter på bänken och coachar.....
Det blir ju sturridge o sterling på kanterna o ballo centralt. Kan dock bli lite väl offensivt med även coutinho bakom men han visa ju i slutet på förra säsongen att han klara av det. Ja tror dock dom kommer att känna av förlusten av kannibalen:)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Angående onsdagsklubben så bildade di canio o carbone ett av de mest sevärda anfallsduon i premier league historien!! Dom slog ju både arsenal o united hemma 97-98 med bla en halv bicykleta av di canio:)

Minns mycket väl!
Synd att inte avslutning den säsongen i SW blev så bra....
Fast det var ju iofs därför han blev en Hammer, var väl Rödknappen som tog honom under sina vingar.
 
D

Deleted member 4412

Guest
West Ham får däremot det väldigt svårt i år. Spelet knakar när dom inte har Caroll o lyfta på. Han e alltför skadebenägen. Big Sam har ju en filosofi att köra mycke på fysik o längre bollar vilket funkar när Nolan o just Caroll lirar ihop. Hade han inte suttit på sånt långt o dyrt kontrakt hade man nog sparkat honom tidigare. Önskar verkligen att ni håller er kvar i år samt att ni får till det med anfalls spelet. Fattar inte att Jussi e bänkad då han stod för 11 nollor förra säsongen?
 

Joffrey

Vacheron
2-Faktor
Chelsea FC. Hållt på dom ända sen Lucky Luca, Vialli, skrev på. Har även bott i London o sett några matcher på the bridge. En bild på min tjej som är döpt efter laget. Hon heter Chelsea alltså:)
image.jpg
Riktigt bra namn! :happyhappy:
 
D

Deleted member 4412

Guest
Minns mycket väl!
Synd att inte avslutning den säsongen i SW blev så bra....
Fast det var ju iofs därför han blev en Hammer, var väl Rödknappen som tog honom under sina vingar.
Det va säsongen efter i hemma mötet med arsenal han lacka ur på den gode Martin Keown för att sedan bli utvisad o knuffa omkull ( en full? ) Paul Allcock. Han fick 11 matchers avstängning, drog till Italien o jobba i sin egna klädbutik o träna själv. Mr wheeler dealer, rödknappen, knep han framför både leeds o derby:)
 
  • Like
Reactions: WHU

The Pell

Cartier
Har hållt på Man City sedan tidigt 90-tal och alla klasskompisar höll på United. Då fick jag av pappa reda på att det fanns ett dåligt lag från den staden också. Dessutom med fina blå tröjor. På den vägen är det.
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Klart det blir svårt, det blir det vaje år....
Lite av tjusningen faktiskt, himmel eller helvete, inget mitt emellan.
Kan väl säga att jag kanske inte direkt avgudar fat Sams fotbollsfilosofi.
Caroll är mycket riktigt gjord av glas och nu är Nolan borta i två månader, men det är helt ärligt bara bra.
Matchen i lördags var ett klart steg framåt, med Zarate i nr 10 rollen blev det en helt annan fart än med Nolan.
Nolan var bra ihop med Davis i Bolton, men det var minst fem år sen...
 

almeyero

Panerai
West Ham får däremot det väldigt svårt i år. Spelet knakar när dom inte har Caroll o lyfta på. Han e alltför skadebenägen. Big Sam har ju en filosofi att köra mycke på fysik o längre bollar vilket funkar när Nolan o just Caroll lirar ihop. Hade han inte suttit på sånt långt o dyrt kontrakt hade man nog sparkat honom tidigare. Önskar verkligen att ni håller er kvar i år samt att ni får till det med anfalls spelet. Fattar inte att Jussi e bänkad då han stod för 11 nollor förra säsongen?


Det bästa som kan hända har ju hänt, både Carroll och Nolan skadade, då kan inte Big Sam lira på sitt sätt längre och är tvungen till förändringar. Resultatet såg vi ju i lördags, dock mot Crystal Palace men det såg ut som att det är något på gång.

Tror även att Zarate sätter minst 10 mål iår, och att han är totalt vilsen i minst 10 matcher med haha.

På tal om 13 rätt så satte jag 13 rätt i sista omgången förra säsongen, en enkelrad dessutom, tyvärr gav det bara 2700kr plus topptipset som var på 300kr, även det en enkelrad. Men skönt med totalt 2kr satsade ;)
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Angående Jussi, så började han klockrent och räddade själv några poäng.
Men Adrian gjorde det bra när han tog över och var riktigt magisk på slutet, som typ när han spelade 0-0 mot Chelsea.
Jag tycker det är rätt att satsa på Adrian, men blev ändå glad att Jussi skrev på för ett år till.
Bara namnet Adrian San Miguel, är ju hur coolt som helst!
 

WHU

Panerai
2-Faktor
Det bästa som kan hända har ju hänt, både Carroll och Nolan skadade, då kan inte Big Sam lira på sitt sätt längre och är tvungen till förändringar. Resultatet såg vi ju i lördags, dock mot Crystal Palace men det såg ut som att det är något på gång.

Tror även att Zarate sätter minst 10 mål iår, och att han är totalt vilsen i minst 10 matcher med haha.

På tal om 13 rätt så satte jag 13 rätt i sista omgången förra säsongen, en enkelrad dessutom, tyvärr gav det bara 2700kr plus topptipset som var på 300kr, även det en enkelrad. Men skönt med totalt 2kr satsade ;)
Det bästa som kan hända har ju hänt, både Carroll och Nolan skadade, då kan inte Big Sam lira på sitt sätt längre och är tvungen till förändringar. Resultatet såg vi ju i lördags, dock mot Crystal Palace men det såg ut som att det är något på gång.

Tror även att Zarate sätter minst 10 mål iår, och att han är totalt vilsen i minst 10 matcher med haha.

På tal om 13 rätt så satte jag 13 rätt i sista omgången förra säsongen, en enkelrad dessutom, tyvärr gav det bara 2700kr plus topptipset som var på 300kr, även det en enkelrad. Men skönt med totalt 2kr satsade ;)


Oj, jävlar va överens vi va här!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Varför nickar inte Johnson? Går ju fan mitt på honom om han inte ska karatesparka bollen.. :(
 
D

Deleted member 4412

Guest
O fan! Grattis!!!! Sj kör ja alltid 3 hel, 3 halv. Blev runt 60 papp vilket gick till en magisk helg i liverpool me polarna. Blev även liverpool-newcastle matchen mellan allt drickande haha.
Nolan o Caroll va grymma ihop i newcastle o visade upp glimtar av sitt samspel förra säsongen men deras spel är mycket riktigt alltför enkelspårigt. Zarate ska bli spännande att följa, han va grym i birmingham o lazio.
Big Sam gjorde för övrigt underverk med Bolton o gamla föredettingar en gång i tiden:)
 

almeyero

Panerai
O fan! Grattis!!!! Sj kör ja alltid 3 hel, 3 halv. Blev runt 60 papp vilket gick till en magisk helg i liverpool me polarna. Blev även liverpool-newcastle matchen mellan allt drickande haha.
Nolan o Caroll va grymma ihop i newcastle o visade upp glimtar av sitt samspel förra säsongen men deras spel är mycket riktigt alltför enkelspårigt. Zarate ska bli spännande att följa, han va grym i birmingham o lazio.
Big Sam gjorde för övrigt underverk med Bolton o gamla föredettingar en gång i tiden:)


Grymt, 60 lax är inga småpengar precis!

Bolton var ju dock sinnesjukt bra på den tiden med tanke på de medel de hade. Sen krydda dom till det med stjärnor så som Okocha som jag älskade och när han lämna så plocka dom in Anelka.

Hoppas på att Zarate blir en sådan spelare för West Ham, dessutom hoppas jag att Ravel Morrison slutar vara så dum i huvudet utanför planen för fotboll det kan han verkligen spela.
 
D

Deleted member 4412

Guest
Grymt, 60 lax är inga småpengar precis!

Bolton var ju dock sinnesjukt bra på den tiden med tanke på de medel de hade. Sen krydda dom till det med stjärnor så som Okocha som jag älskade och när han lämna så plocka dom in Anelka.

Hoppas på att Zarate blir en sådan spelare för West Ham, dessutom hoppas jag att Ravel Morrison slutar vara så dum i huvudet utanför planen för fotboll det kan han verkligen spela.
Hade 12 rätt 5 gånger oxå me helt ok utdelning så den här säsången blir de nog inte en spänn haha. Han höll väl på o flörta me Fulhan förra året?
 
D

Deleted member 4412

Guest
Inga av er här som bor i sthlm? Vore ju kul o dra ihop en gammal hederlig tipslördag:)
 

almeyero

Panerai
Hade 12 rätt 5 gånger oxå me helt ok utdelning så den här säsången blir de nog inte en spänn haha. Han höll väl på o flörta me Fulhan förra året?


Haha det jämnar ut sig till slut ;) Blandannat, det var även snack om att Tottenham (!?) som han gjorde en fantastiskt mål emot, var intresserade. Han var ju även utlånad till QPR under våren. Hoppas bara att han skärper sig för han är riktigt riktigt bra.
 
Topp