• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Present till frun. Svårt att bestämma mig....

Eurenius

Den norrländska rörtången
2-Faktor
Denna tycker jag är riktigt fin.
Watch003.jpg

8304_a37330-255_9.jpg
 
Av dessa två Omegan. Är frugan en chronographare eller borde du sikta på en "renare" klocka som föreslagits tidigare, typ en DJ eller liknande?! Håller med din åsikt om Bretlingens blingighet.
 

Dr Stein

Cartier
Om du kollar på Omega. Varför inte en Aqua terra till damen också 38mm, känns lite mer clean. Passar bättre på en tjej tycker jag.

Omega_Seamaster_AquaTerra_LG.jpg

Den där är skitsnygg. Hade jag haft bättre ekonomi och en tjej som uppskattar klockor hade den varit mitt val! :)

Av de två klockorna i trådstarten tycker jag båda är rätt coola. Hon blir nog glad över vilken som. :)
 

Dr Stein

Cartier
Bara för att få dig att öppna lädret lite mer så får du en alldeles färsk bild

IMG_9055.JPG


Behöver nog inte säga vem som har på sig vilken :woot: ........
....


Du får en bonusbild med :p

IMG_9058.JPG

Tjusigt som tusan! Thank you. Nu är jag ännu mer övertygad om att det måste bli en vit AT till tjejen i 30-årspresent, vare sig hon vill eller inte. :p
 
  • Like
Reactions: ZQT

Rockenfeller

Panerai
2-Faktor
Oris Aquis har en vit dam-modell, den kanske kan vara något? Mer åt dykarhållet så klart, men i alla fall vit och rätt så robust design.
 
  • Like
Reactions: Man

MaziK

Rolex
2-Faktor
Hehe. Riktig masterplan. Nog lite för liten på min arm tyvärr. Kanske för din också, med tanke på hur väl du bär upp pannan. :) Eller brukar du låna den?


Hähähä (ser ut som Dr Evil när jag skriver det)

Jag tycker personligen att den är för liten för mig. Har rätt breda händer och handleder.

Det händer dock att jag lånar den, men det är sällan.

Med det sagt så är det en riktig fin klocka
 
Topp