Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Present tips på damklockor

Diskussion i 'Diskussion' startad av finlandssvensken, 22 juli 2016.

1. finlandssvensken
    Trådstartare

finlandssvensken Torpare

Hej, skulle behöva tips på damklockor då min mamma fyller 50 år. Hon är relativt liten och gillar inte flashiga klockor, vill alltså ha en ganska diskret modell. Prismässigt får den gärna vara under 10 000kr.
    Alla ideer uppskattas:)

2. noeLLY

noeLLY Stadsbo

3. BarbaBaba

BarbaBaba Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Sjöö Sandström royal steel classic 32mm dam modellen kostar 11´hos sjtärnurmakarna, pruta till dig 10% så är du hemma
    Spontant skulle man vilja veta vad hon har idag och vilken stil hon gillar. "Diskret" blir lite luddigt. Annars kan ni väl ge henne ett presentkort
    hos en urmakare, så kan hon skjuta till eller få pengar över?

4. Kejsaren

Kejsaren Biskop

Från:
    Bjärred
    Köpte en tissot i helguld till min hustru i julklapp. Kostade typ 8'500. Ca 26mm
    image.jpeg image.jpeg

Dru gillar detta.
  5. BarbaBaba

BarbaBaba Stadsbo

Från:
    Stockholm
    Om jag var du skulle jag göra så här. Eftersom hon fyller 50, välj bland kända Schweizare i mellan segmentet...Tissot, Certina, Rado, Longines, Maurice Lacroix, Tag Heuer osv. Sedan går du in på en klocksida och söker damklockor med högst 10tkr på dom märken du valt. Det blir ju en smaksak, men om man nu ska få en klocka när man bastar 50 så ska det ju vara "fint" :). Själv har jag precis köpt en Citizen till farsan som fyller 76:D

6. Garn2

Garn2 Torpare

Från:
    Stockholm
    Lånar tråden lite om det är okej.. Hur lyder svaren om man har en budget upp till 20000kr?

7. Ramtelin

Ramtelin Torpare

När min flickvän fyllde 30 nu i juni så gav jag henne en från Sjöö Sandström. Blev riktigt lyckat.
    Listar 19600 SEK.
    image.jpeg
    Bild stulen från internet.

Fido1 och Urkvinnan gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield